Bernina Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Skal til Amsterdam i august. Har aldri vært der før. Dette skal være en skikkelig romantisk par-weekend og vi vil ha god seng og badekar!! Må være sentralt. Noen som har et hyggelig hotell å anbefale?
Kriz Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Hei Jeg vet om en weekendtur 17-20 agaust i Amsterdam. koster 277,99 dollar pr person i dobbeltrom, daglig frokostbuffet, badekar, 1 queen bed, sentrumsnært. Dere må booke flyreisen til Amsterdam Schipol Airport (AMS. Men dere må være medlem i reiseklubben vår for å få den prisen.
Bernina Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2012 Hei Jeg vet om en weekendtur 17-20 agaust i Amsterdam. koster 277,99 dollar pr person i dobbeltrom, daglig frokostbuffet, badekar, 1 queen bed, sentrumsnært. Dere må booke flyreisen til Amsterdam Schipol Airport (AMS. Men dere må være medlem i reiseklubben vår for å få den prisen. Takk, men jeg skal dit helgen etter. Jeg er egentlig bare ute etter en hotell-anbefaling slik jeg beskriver i startinnlegget mitt. Flybillett er allerede booket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå