AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg fikk mens den 6. April. Når kan jeg ta en graviditetstest?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg fikk mens den 6. April. Når kan jeg ta en graviditetstest? 4. mai hvis du vil være helt sikker.
Gjest Modig mor Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Det kommer an på hvor lange sykluser du pleier å ha. Utgangspunktet er når mensen "skulle" ha kommet - den dagen er testen omtrent garantert riktig. En dag eller to før kan du antakelig også regne med at svaret stemmer ganske bra. Problemet er bare at man plutselig kan ha en lengre syklus av en eller annen grunn, for eksempel hvis man er syk og eggløsningen blir utsatt. Da vil mensen (og dermed den mulige testdatoen) bli tilsvarende senere.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Kan jeg drikke i morgen kveld da? Har ikke noen symptomer som jeg kjenner.. TS
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Hvis du tror det er en mulighet for at du er gravid så drikker du ikke før mensen har kommet eller du har fått en negativ test etter du forventer mensen.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Kan jeg drikke i morgen kveld da? Har ikke noen symptomer som jeg kjenner.. TS Det er ikke vanlig med symptomer så tidlig, så du har ingen sjangs til å vite om du er/blir gravid eller ikke. Jeg personlig syns det er idioti å drikke når du vet du KAN være gravid.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Jeg har vanlige menssmerter og symptomer på mensen som jeg pleier å ha i en uke før jeg får det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå