Gå til innhold

Kjøre med hunden til Bulgaria

Anbefalte innlegg

Gjest Honey81
Skrevet (endret)

Hei,

Jeg vil gjerne ta med hunden min til Bulgaria i sommer. Siden han er ganske lett skremt skal vi kjøre, men er det noen som har gjort dette tidligere og kan evt. dele sine erfaringer med meg?

Er mest spent på kjøreturen i Romania.

Endret av Honey81
Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Ingen erfaringer, men ha godbiter på plass og vindu åpent. Blir sikkert en opplevelse det. Kan du filme hunden på tur og legge det ut? :D

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvis hunden er lettskremt ville jeg latt den bli hjemme....

• Liker 2
Skrevet

Ville revurdert å ha den med om den er nervøs. Sliter litt med det samme med en av mine og vi må kanskje ut å fly.

Men om han blir med, må du ha rabiesvaksine, hundepass og ormekur klar og tilgjengelig. Forhør deg med mattilsynet for å ha alt på plass. De er veldig behjelpelige.

(de duger hvertfall til noe :popcorn: )

Gjest Honey81
Skrevet

Ingen erfaringer, men ha godbiter på plass og vindu åpent. Blir sikkert en opplevelse det. Kan du filme hunden på tur og legge det ut? :D

Det kan jeg sikkert :-)

Gjest Honey81
Skrevet

Ville revurdert å ha den med om den er nervøs. Sliter litt med det samme med en av mine og vi må kanskje ut å fly.

Men om han blir med, må du ha rabiesvaksine, hundepass og ormekur klar og tilgjengelig. Forhør deg med mattilsynet for å ha alt på plass. De er veldig behjelpelige.

(de duger hvertfall til noe :popcorn: )

Jeg føler dessverre at de er veldig usikre i sine svar og sier at dette må du selv sjekke nøye :-(

Gjest Honey81
Skrevet

Hvis hunden er lettskremt ville jeg latt den bli hjemme....

Å skrive lettskremt var kanskje feil av meg, men han er redd for fyrverkeri og torden. Derfor tør jeg ikke å fly med han :-(

Skrevet

Jeg føler dessverre at de er veldig usikre i sine svar og sier at dette må du selv sjekke nøye :-(

Da må du be om å bli satt over til en av de som driver med import og eksport av dyr. Jeg har alltid fått grundig hjelp mtp både import av dyr og reise med hund. Senest for to uker siden.

Dessuten står alt på mattilsynets sider.

Spør gjerne om du lurer på noe konkret ang vaksiner, pass, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...