Gå til innhold

Medium beinbygning, 168 høy, 60 kg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge BMI'en min er jeg da i kategorien "normal", men jeg lurer på hvor mange flere kg jeg kan miste før jeg blir for tynn, og hva er "normalvekten" for dem som er det jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du burde miste noen flere kilo! Når man har dine mål synes jeg heller at fokuset burde ligge på å holde seg i form, da du ikke har gått av å gå ned! BMI er et dårlig mål på kropp (syns jeg), men det er ikke mer enn et par/tre kilo før du blir klassifisert som undervektig.

Skrevet

Enig i at du ikke trenger å gå ned i vekt. Du bør flytte fokuset vekk fra vekten, spesielt med tanke på at du allerede veier såpass lite, og heller fokusere på å trene styrke og spise sunt og nok hvis du føler du trenger å "stramme opp." Hvordan man ser ut på X antall kilo er veldig forskjellig fra person til person.

Skrevet

Helt enig! Jeg er nemlig like høy som deg, men veier noen kilo mindre. Har planer om å stramme opp (særlig magen), men har ingen ønsker om å gå ned i vekt! Kan også tenke meg at jeg vil gå opp i vekt av å begynne å trene, siden jeg er såpass utrent fra før og sikkert ikke har noe særlig med muskler :P

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er lavere enn deg og veier det samme. Vil ikke ned i vekt, men liker å ha muskler. Føle meg sterk og veltrent.

Og "Muscle is the new skinny" nå.

Skrevet

Jeg er ca like høy og har veid 60-64 kilo i løpet av de 10 siste årene (sånn ca siden vgs) og alltid irritert meg over at jeg aldri kom under 60 kilo.

I jula veide jeg meg på første gang på lenge og var nede i 55-56 (husker ikke nøyaktig).. Jeg absolutt hatet det! Jeg følte meg tynn og stygg. Jeg ble "mamma" til en liten rakker av en valp og stressa av meg noen kilo tror jeg :P

Endelig fått batteri til baderomsvekta og nå ligger jeg og vipper rundt 57. Mye mer fornøyd og føler meg ikke som beinrangel lenger.

Prøver å godta de dumme lårene mine (der jeg legger på meg først), men er happy med resten.

Men som alle sier.. Ikke gå ned i vekt og ikke fokuser på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...