Jane F. Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg får en melding fra "one more" nesten hver dag. Det er veldig irriterende og jeg finner ikke ut hvor man kan melde seg ut heller. Jeg husker ikke å ha meldt meg på noe men jeg har en mistanke at det enten har noe med Spar eller Proffice å gjøre. Men jeg finner det ikke. Tlf nr meldingene er sendt fra er på 7 siffer. Jeg er så lei. Jeg trenger virkelig ikke å vite at vi i dag har solgt X antall produkter i forholdt til Y i fjor. Er det noen som har vært borti dem??
Sungis Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Jeg får en melding fra "one more" nesten hver dag. Det er veldig irriterende og jeg finner ikke ut hvor man kan melde seg ut heller. Jeg husker ikke å ha meldt meg på noe men jeg har en mistanke at det enten har noe med Spar eller Proffice å gjøre. Men jeg finner det ikke. Tlf nr meldingene er sendt fra er på 7 siffer. Jeg er så lei. Jeg trenger virkelig ikke å vite at vi i dag har solgt X antall produkter i forholdt til Y i fjor. Er det noen som har vært borti dem?? Jeg har akkurat samme problem som deg! Jeg husker absolutt ikke hvor jeg meldte meg inn i dette tullet, men jeg får en hver bidige dag.. Gjerne klokken syv på morgenen også. Kanskje det er fra Spar, siden vi begge to har en tilknytning til dette. Jeg jobbet i Spar før, men jeg kan ikke huske å ha meldt meg inn i noe tull for å kunne få opplysninger om kampanjer. Om du har funnet en løsning på dette så vil jeg gjerne vite det! Jeg kjøpte meg en app som skulle blokke både meldinger og telefone fra valgte nummer, men det fungerte altså ikke på denne meldingen fra "one more"... 1
Jane F. Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har akkurat samme problem som deg! Jeg husker absolutt ikke hvor jeg meldte meg inn i dette tullet, men jeg får en hver bidige dag.. Gjerne klokken syv på morgenen også. Kanskje det er fra Spar, siden vi begge to har en tilknytning til dette. Jeg jobbet i Spar før, men jeg kan ikke huske å ha meldt meg inn i noe tull for å kunne få opplysninger om kampanjer. Om du har funnet en løsning på dette så vil jeg gjerne vite det! Jeg kjøpte meg en app som skulle blokke både meldinger og telefone fra valgte nummer, men det fungerte altså ikke på denne meldingen fra "one more"... Så sinnsykt sært... Jeg tenkte at det kanskje kunne være fra den siden der vi måtte registrere oss for å ta hygiene og teori testene på. Men jeg kommer ikke på hva den heter. For det står jo i noen av meldingene at man kan få mer info på "portalen". Men hvor og hva det er snakk om sier de ikke noe om:p Kanskje du husker hva den heter? Jeg håper virkelig vi finner ut av det der for de er veldig plagsomme. Og akkurat som du sier så kommer meldingene ofte tidlig på morgenen. Alt for tidlig for meg siden jeg til vanlig bruker å stå opp klokka halv 10 på grunn av at jeg jobber kveld. Ikke så kult å våkne av en sms tre timer for tidlig 1
Lillejenten Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Meldingene er fra spar. Sinnsykt irriterendes. Jeg jobber litt på spar om sommeren, men vil ikke av den grunn ha meldinger på,privat mobilen.. Jeg husker ikke å ha meldt meg inn, men kanskje sjefen har gjort det eller noe. 1
Jane F. Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har slutta på spar for flere år siden og jeg vil helst bli kvitt de så fort som mulig:p Jeg håper for spars skyld at de er gratis...
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 hva skjer når dere skriver "stopp" til nummeret da? 1
Jane F. Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2012 Ingen verdens ting:/ det var det første jeg prøvde da jeg fikk de første meldingene.
Jane F. Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2012 Og det er et 7 siffret nr! Nr meldingene er fra er 66 36 67 3.
Blekkulf Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 jeg har selv jobbet i spar, men får ikke disse meldingene. Het ikke siden Glup eller noe sånt?
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 6200440 er det et av nummerene? da er det disse http://www.drs.no/ . kontakt dem 1
Jane F. Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2012 Her er siste melding jeg fikk "I går solgte dere 5.0 produkter mot 5.2 i fjor. Siste innspurt med fokus på FSF vannmelon. Neste uke er nytt fokusprodukt Belgiske Jordbær 500g. God helg!" Slik er de alle sammen bare med litt forskjellige varer. Mine kommer fra det 7-sffra nr jeg skrev ned tidligere. Det er hvertfall det nr som kommer opp på displayet når jeg trykker ring avsender.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Har hatt samme problemet, kontaktet derfor Spar, og de ga meg løsningen: Send SPAR STOPP til 2223. Ingen flere irriterende meldinger! Anonym poster: 24b771c0a8c19e8e6c80fbdc8a34cb35
Jane F. Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 21. oktober 2012 Tusen hjertelig takk:) jeg sendte mail til spar rett etter at jeg startet denne tråden men fikk ikke svar fra de så jeg lagret nummeret og slo av lyd og varsling istedet. Men nå blir jeg endelig kvitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå