AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hei Jeg skal på en jubileumsfest på lørdag der kleskoden er "Mørk dress". Jeg har funnet den perfekte kjolen og var veldig glad for å ha den i boks allerede, men da jeg prøvde den i går kveld la jeg merke til at jeg ser så utrolig bleik ut i den. Det skjønner jeg jo forsåvidt godt, da huden min ikke akkurat har sett sola siden august og jeg er relativt lys i huden fra før.. Skikkelig levende lik! Så derfor lurer jeg på om dere vet om en slags brunkrem eller lignende som kan brukes på overkroppen? Jeg har tenkt på selvbruningskrem, men jeg har litt dårlig erfaring med å få det jevnt. Og nå spesielt siden jeg er såpass bleik fra før er jeg redd for at selvbruning blir for brunt og at jeg står der på lørdag uten mulighet til å vaske det av igjen.. Beina er jo greit, der må jeg jo ha på strømpebukse uansett, det er overkroppen og da spesielt armene jeg sliter med. Solarium er uaktuelt, da jeg blir sent brun men utrolig raskt brent. Så noen som har tips til meg? Eventuelt en "lett selvbruning" som det er umulig å få sjolder av? Har solpudder som jeg bruker til ansiktet, men det blir kanskje litt drøyt å pudre seg på kroppen også..eller?
pandabear Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 St Tropez har en selvbruning som gir rask og naturlig farge. Finnes i flere nyanser. Tror den kan kjøpes på Vita!
MaiTai Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Du kan jo eventuelt gå på salong og få spraytan der? Da er du garantert skjoldefri og bra resultat. Men det koster jo selvfølgelig litt da. Vil ikke anbefale deg å bruke solpudder på kroppen, kan lett bli skiller og merker om du søler noe på deg, når du vasker hendene, tar av og på jakke, folk tar på deg osv
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 På bakgrunn av det du skriver vil jeg anbefale Fake Bake Self tanning lotin. Denne har ikke en slik "tørr" konsistens som en del andre selvbrunere har, som gjør at det blir vanskelig å få en jevn farge. Ikke er den orange heller. Vet at du kan få kjøpt den på Nikita salonger. Her kan du ta en titt på den: http://www.feelunique.com/p/Fake-Bake-Self-Tanning-Lotion-170ml Eventuelt så er det Dove summer glow bodylotion, men denne er dessverre noe orange. Fordelen er at du kan bygge fargen over flere dager, da den er ganske svak - det er ikke en ren selvbruningskrem. Det er viktig at du skrubber kroppen grundig før du bruker selvbruning for å unngå skjolder. Ta fuktighetskrem på albuer og andre steder hvor huden er tørr så unngår du fargeforskjeller.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Takk for svar! Skal sjekke ut St.Tropes Spraytan hadde vært en mulighet men jeg har aldri prøvd det før..føler jeg burde testa det en gang før en slik event! Er det virkelig garantert bra resultat? Fant noe på Body Shop, Honey Bronze Shimmering Dry Oil. Noen som har prøvd den?
Gjest Tigress Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Boots har ein slags farga bodylotion, slike strømper på boks, nærmest. Eg har kjøpt min i England, men eg trur han har komme til Norge også no.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Fake bake har jeg hørt om ja, skal sjekke ut den også! Er Boots sin mye annerledes enn Dove? Jeg har prøvd Dove og syntes som nevnt over at den ble litt orange.. Takk for mange fine tips igjen!
Gjest Tigress Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Er Boots sin mye annerledes enn Dove? Jeg har prøvd Dove og syntes som nevnt over at den ble litt orange.. Eg går ut i frå at denne var til meg? Den frå Boots er ikkje ein sjølvbrunar, det er berre ein farga bodylotion, foundation for kroppen, liksom. Det er denne: No7 Quick Dry Tinted Lotion Kan ikkje finne han på den norske sida, då, men eg lurer på om eg ikkje har sett han her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå