Gå til innhold

Hva er på "mote" å lage nå??


Tullerusk

Anbefalte innlegg

Jeg drev mye med forming/tekstilforming, men det har blitt lite de siste fem årene.

Men nå er barna blitt så store, at jeg har litt tid for meg selv om kveldene igjen.

Men hva kan jeg lage. Er helt tom for ideer!

Regner med at lappeteknikk, toving, maling på glass mm. er litt ut nå.

Vil gjerne har tips om noe som jeg også kan selge, for å få en ekstra inntekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste ikke at det var noe som het "mote" innen hobby jeg! Foor meg er det viktig å drive med det man liker. Uansett.

Akkurat nå maler jeg på store terracottapotter som skal stå ute med planter i. Ellers er det flott å sy grillforklær som gaver til vert/vertinne.

Hva med å sy et trekk til grillen i vanntett materiale? Eller nye stolputer til utemøblene?

For inspirasjon anbefaler jeg deg å ta en tur i en hobbybutikk eller kjøpe en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok blitt en mote å lage en masse rabalder på KG.Skikkelig surt for de som blir lett provosert,men kjempe gøy for den som provoserer icon_smile.gif

ANBEFALES IKKE!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så visst moter innen hobby også. Tidligere var såpelaging og lysstøping veldig in, men dette er faktisk å vei ut. Dette fordi det allerede har vært på markedet en god stund. Det som begynner å komme mer på mote nå er alt "det søte". Sukkertøy har blitt veldig in, og man kan lage alle mulige varianter selv. Dessuten får man kjøpt det man trenger til å lage egne sjokolader også. I tillegg er kaker og pynting veldig in. Panduro har bl.a. en masse utstyr innen dette, og masse som er flott. Kanskje noe av dette kan være noe for deg?

Ellers kan du jo kikke på hobbysiden min å se om du finner noen ideer?

http://www.geocities.com/kristinkol/

_________________

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-26 11:26 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at koking av såpe, og støping av lys er "in" nå.

Jeg koker såpe og det er kjmpegøy. Lettsolgt er det også, og fint som gaver. Gave-pakning m såpe er lekkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei

Jeg skjønner ikke at det er noen betydning hva som er mote når man liker og lage ting, det viktigste er å kose seg med det en holder på med. Selv syr jeg både gardiner, pyter og div. duker for salg. hekling har jeg holdt på med i flerer år der jeg også selger ting, når jeg har lyst.

Men noe som burde være midt i blinken nå må vel være smykkelaging. Har ett sett med øredobber og kjede som er hånlaget som jeg har kjøpt som jeg er veldig glad i.

Anbefaler deg å gjøre det du har lyst til og ikke tenke mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...