Ethereal Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 (endret) Hei, jenter Da jeg var 16 begynte jeg på prevensjon, og fikk plutselig plettfri hud. Sleit ikke med MYE kviser da, men omtrent slik alle tenåringer gjør. Men da jeg begynte på prevensjon forsvant de omtrent over natten, og i 4 år opplevde jeg aldri mer enn en lite kvise som kanskje kom en gang hver 2. mnd. Etter at jeg slutta på prevensjon har de kommet tilbake, og det er SÅ irriterende! Har en del små kviser i panne, opp mot hårfestet, og på haka og rundt munn. De er ikke veldig store eller synlige, men jeg vet jo de er der, og huden kjenns ruglete pga. dem. Dessuten er det vanskelig å ikke plukke... Hva bruker dere jenter for å forhindre problemet? Er veldig takknemlig for svar, da jeg ikke er så bevandret i den delen av kosmetikken. Har forøvrig senistiv hud som trenger mye fukt. Kunne gjerne tenkt meg en slags "penn", hvor man bare kan påføre produktet på selve kvisene. Edit; skrivefeil. Endret 26. april 2012 av Ethereal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå