Gjest Agatha007 Skrevet 24. januar 2004 #1 Del Skrevet 24. januar 2004 Har gått på Diane P-piller i et år nå, dette har fungert fint og jeg har hatt regelmessige menstruasjoner, men i november i fjor samt i dag fikk jeg blødning før tiden, altså før jeg var ferdig med siste pillene på brettet. Sist var det bare 3 piller igjen før jeg skulle ha pause - så blødning, men nå er det over en uke igjen med piller, og jeg pleier dessuten ikke få blødning før 1-2 dager etter jeg har sluttet å ta dem. Dessuten er blødningen rustfarget, ikke rød... Er det mensblødning eller noe annet? Kjønnssykdommer, kreftsykdommer osv... hva kan gi slike symptomer? Forrige mens gikk som den skulle, men ikke den før det, og nå... Er litt bekymret, men synes det er for tidlig å oppsøke lege. Vil selvsagt gjøre dette om det skjer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 24. januar 2004 #2 Del Skrevet 24. januar 2004 Trolig er det ikke noe galt med deg. Det samme skjedde med meg etter en lang periode med p-piller. for noen hjelper det å bytte merke eller til p-ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Sikkert ikke noe farlig, nei. Men jeg ville gått og sjekka det for sikkerhetsskyld, blødninger utenom mens er god grunn til å gå til legen (spørs litt hvor gammel du er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blodigle Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har også dette problemet innimellom og blodet er brunt og seigt.... som brun utflod. Vanlig mens er rød.... hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Gå til lege å få sjekket det ut, bedre å få svar en å gå å gruble. Sikkert ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nanall Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Har hatt samme problemet og gått på Diane, har lest at det er en av bivirkningene som kan oppstå.... men så leste jeg om clamydia og gonore, der stod det om utflod med blod... kan det være kjønnssykdom og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå