AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Som overskriften sier, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne dvd'n? Helst med kjapp levering, da jeg vil komme i gang så fort som mulig
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Som overskriften sier, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne dvd'n? Helst med kjapp levering, da jeg vil komme i gang så fort som mulig last ned
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 last ned Prøvde å finne den på nedlasting så fant den ikke
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 last ned Hvor og hvordan? Har mac og aldri lastet ned en eneste film før, så er ganske lost
Gjest Anon Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Hvor og hvordan? Har mac og aldri lastet ned en eneste film før, så er ganske lost Har selv mac! Last ned uTorrent og last ned fra thepiratebay.org. Du kan sikkert finne noen youtube filmer hvor de forklarer steg for steg! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Har selv mac! Last ned uTorrent og last ned fra thepiratebay.org. Du kan sikkert finne noen youtube filmer hvor de forklarer steg for steg! Takk! Tror den lastes ned sakte men sikkert nå. Får la den stå over natta Hvordan spiller man den av når den er ferdig nedlastet?
Gjest Anon Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Takk! Tror den lastes ned sakte men sikkert nå. Får la den stå over natta Hvordan spiller man den av når den er ferdig nedlastet? Enten så spiller jeg den i QuickTime Player eller VLC player (last ned vlc player også!)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Finner den ikke på piratbay jeg :S http://thepiratebay.se/torrent/6689772/Jillian_Michaels_Killer_Buns__amp_amp__Thighs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå