Bertha Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Selges Ralph Lauren håndklær i Norge? Hvis ja, hvor?
Gjest Myumi Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 Så vidt jeg vet er det kun RL's kleskolleksjon/parfymer som selges i Norge. Hans linje av håndklær, sengetøy, kjøkkentekstiler, maling etc. har jeg aldri sett noen norske butikker. Jeg ville undersøkt i Sverige/Danmark eller tatt en titt på hjemmesiden: www.ralphlauren.com
Gjest Christalle Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 For noen år siden fikk jeg et RL håndkle som gave. Det hadde hvit bunnfarge med Polo-logoen i grønt. Jeg forsto det slik at dette var kjøpt i her i Oslo. Det er ikke mulig akkurat nå å få spurt giveren hvor håndkledet var kjøpt. Etter å ha lest dette innlegget begynner jeg selv å undres. Tatler hadde jo RL Polo da de var øverst i Bogstadveien. Jeg tviler imidlertid på om de hadde håndklær den gang. Nå i det såkalte Tatlerhuset har de det ikke håndklær. Om noen skulle vite om et sted her i Oslo vil jeg gjerne vite det. Når jeg tenker meg om kan jeg ikke skjønne hvor det kunne ha blitt kjøpt. Nei, nå fabler jeg. Sent på natten nå.
Leo Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Jeg har lett, men her i Norge har jeg bare funnet "Lexington". (Skal imidlertid til USA snart og da står tykke, digre badehåndklær fra RL på handlelista ). I USA er de dessuten relativt rimelige, noe jeg antar at de ikke ville ha vært her, så hvis du kjenner noen som skal til USA, kan du jo plukke deg ut farge etc. på nettsiden og be dem kjøpe med.
philippa starck Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 For noen år siden kjøpte jeg et digert RL-badehåndkle på et parfymeri! De hadde kampanje, og så var jeg så heldig at jeg fikk kjøpe kun håndkleet... Kan jo være noen parfymerier har noe sånt liggende?
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2004 Ser ut som jeg har funnet ut av det. :D Fikk et tips om Riis Interiør i Oslo, og etter å ha sett på hjemmesiden deres så er jeg atter optimist. Jeg er jo stadig i Tigerstaden, så da ordner det seg! Jeg har nemlig forelsket meg fullstendig i RL-håndklærene. Kjøpte en del av disse i USA for en tid tilbake, men nå begynner de dessverre å bære preg av slitasje. Vel... det hadde heller ikke vært meg i mot å "måtte" ta en shoppingtur til USA.
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #7 Skrevet 29. januar 2004 Velkommen skal du være, så fremt du ikke har en fortid som spion. Det kan nemlig by på visse problemer med innpass.
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2004 De slapp meg inn sist for ett års tid siden, og jeg har oppført meg svært pent siden.
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #9 Skrevet 29. januar 2004 De slapp meg inn sist for ett års tid siden' date=' og jeg har oppført meg svært pent siden.[/quote']Iiiiik!
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2004 Hvabehager??? :o Jeg skal jo bare kjøpe noen håndklær. Slapp av, jeg kommer neppe til å putte dynamitt i håndbagasjen.
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #11 Skrevet 29. januar 2004 Hvabehager??? :o Jeg skal jo bare kjøpe noen håndklær. Slapp av' date=' jeg kommer neppe til å putte dynamitt i håndbagasjen.[/quote']Nuvel. Dynamitt er forsåvidt greit så lenge den er rosemalt.
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2004 Rosemalt eller ikke-rosemalt dynamitt... Jeg er faktisk mer opptatt av hvor i Norges land de selger RL-håndklær.
Leo Skrevet 29. januar 2004 #14 Skrevet 29. januar 2004 Jeg kan påta meg oppgaven å sjekke hos Riis Interiør! Ferdes ofte på de kanter, har ikke så mye annet å gjøre og dessuten får jeg jo evt. vite hvor mye jeg sparer når jeg handler i USA. (Tre ting på en gang osv.). Kommer med tilbakemelding i løpet av neste uke tenker jeg...
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #15 Skrevet 29. januar 2004 Tusen takk, Leo. Det setter jeg veldig stor pris på.
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #16 Skrevet 29. januar 2004 Sorry meg, altså. Det var ikke meningen å sabotere tråden din, Berthus. Vel, litt kanskje.
Bertha Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2004 Jeg tåler litt, Lady Heather. No problem. (13 igjen nå, forresten)
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #18 Skrevet 29. januar 2004 Jeg tåler litt, Lady Heather. No problem. (13 igjen nå, forresten)*taste taste* Bare noen hundre igjen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå