mariposaa Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Etter å ha lest rundt omkring på nettet så har jeg sett at Redken's All Soft shampoo og balsam har blitt anbefalt av mange, men jeg lurer på hva den lukter? Vil helst ha noen hårprodukter som lukter godt Men er det noen andre shampooer og balsamer dere kan anbefale meg mot tørt og slitt hår? Før har jeg brukt en varmebeskyttende spray som jeg kjøpte på Vita men jeg har tenkt til å gå over til en frisørspray, så har dere noen anbefalinger når det gjelder spray mot retting av hår? Skal forresten bestille på feelunique da jeg er veldig fornøyd med denne siden!
Gjest kittycat Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Aussie har rimelige produkter til 100-lappen og veldig fuktighetsgivende. Kuren "3 minute miracle" har vunnet mange priser og produktene er i serier for farget, varmebehandlet, langt og krusete hår :-) fins på cubus, vita og kicks Vet at Vita selger en serie som heter "Poker Straight" fra Lee Stafford. Det er visst både spray, kur (?), shampo og balsam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå