Gå til innhold

Koteletter og fløtegratinerte poteter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk! da får jeg prøve å steke de isteden for å ha de i ovnen :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg steker alltid koteletter i panne med litt olje+litt smør, på grei varme til gyllenbrune på hver side, salter og peprer, og så har jeg i litt vann og lar de braissere til væsken nesten er borte, da har du ovnen klar til potetene og jo lengre kotelettene står, desto bedre. Smaklig måltid!

Skrevet

Hvordan gikk det med kotelettstekingen da?

AnonymBruker
Skrevet

TS HER. Det gikk kjempebra, og maten ble god! Tok først potetene i ovnen, så steikte jeg kotelettene i panna. Brukte så klart krydder og alt det der. I tillegg hadde jeg grønnsaker og peppersaus til.

Hva skulle jeg gjort uten dere, tusen takk! :):gullengel:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å lage dette i helga til mine svigerforeldre. Men nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Kotelettene skal jo inn i ovnen en stund, men det skal jo fløtegratinerte poteter også. Jeg kan jo ikke ha begge samtidig inni ovnen? Om jeg først har kotelettene i ovnen så blir jo de kalde når potetene er ferdig, og da er jo ikke maten ferdig samtidig :klo:

Hva gjør jeg egentlig?

Brun de i pannen ført. Legg i form kledd med alufolie. Da får du saftige koteletter.

Du kan ha de i ovnen lenge før. Så setter du den inn i ovnen igjen siste tiden med potetene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...