AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Del Skrevet 25. april 2012 Hei Jeg vet ikke om dette er riktig underforum å spørre på. Jeg har en bestemor som er veldig glad i puslespill, og leter etter noen for henne. Det ene jeg leter etter et et sted der man kan lage puslespill av egne bilder, helst med 2000-3000 brikker. Jeg har kun funnet opptil 1000 brikker, men det er litt for lite. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette? Jeg leter også etter puslespill med bilde av verdenskart (jeg vet at ravensburger har et gammeldags verdenskart, men jeg leter etter det vanlige verdenskartet). Også dette i 2000-3000 brikker. Noen forslag? Både jeg og bestemor hadde satt utrolig stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Del Skrevet 26. april 2012 jeg fant dette til deg på eBay http://www.ebay.com/itm/Personalized-Custom-Made-Photo-Jigsaw-Puzzle-2000-Pieces-Perfect-Gift-/320893509947?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab6be613b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Del Skrevet 29. april 2012 Tusen takk Tror du det er mulig å sende inn et verdenskartbilde dit, eller må man ha blide man har tatt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå