AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Som overskriften sier, kan noen fortelle meg litt om hva det er. Joda har søkt på nette, men er ikke så veldig stø i engelsk.
Sunchild Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 "meow" er sånn lyd som katten lager... mjau mjau. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 "meow" er sånn lyd som katten lager... mjau mjau. Så festelig.
pinar Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Meow er vel den engelske måten å skrive mjau på.
Gjest Linaria Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Meow Meow er mefedron Dette tok jeg en stund. Var populært i England rundt 2009 ca. Det ble ulovlig i april 2010 der, men tidligere i Norge. Det er et narkotika som ble laget i Israel. Det var helt nytt og lett og billig å bestille på internett da det var lovlig i Storbritannia. Hadde en kompis som kjøpte flere hundre gram. Selv har jeg prøvd amfetamin, kokain, ecstasy, MDMA ++, men mefedron er det jeg har prøvd med mest effekt. Det er helt utrolig at noe sånt kunne være lovlig. Tok det og lå i flere timer med en orgasmelignende følelse i hele kroppen. Etterpå gråt jeg det av meg i et par timer til. Skumle greier. Tror bruken har gått litt ned etter at det ble ulovlig i Storbritannia. Bare spør om det er noe du lurer på...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Meow Meow er mefedron Dette tok jeg en stund. Var populært i England rundt 2009 ca. Det ble ulovlig i april 2010 der, men tidligere i Norge. Det er et narkotika som ble laget i Israel. Det var helt nytt og lett og billig å bestille på internett da det var lovlig i Storbritannia. Hadde en kompis som kjøpte flere hundre gram. Selv har jeg prøvd amfetamin, kokain, ecstasy, MDMA ++, men mefedron er det jeg har prøvd med mest effekt. Det er helt utrolig at noe sånt kunne være lovlig. Tok det og lå i flere timer med en orgasmelignende følelse i hele kroppen. Etterpå gråt jeg det av meg i et par timer til. Skumle greier. Tror bruken har gått litt ned etter at det ble ulovlig i Storbritannia. Bare spør om det er noe du lurer på... Takk for et informativt og velformelert svar. Siden dette stoffet først har hvert lovelig og siden forbudet, hvordan er det med aksept i samfunnet? Har du noen tanker om det? Kan du si noe om MDMA?
pinar Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Meow Meow er mefedron Dette tok jeg en stund. Var populært i England rundt 2009 ca. Det ble ulovlig i april 2010 der, men tidligere i Norge. Det er et narkotika som ble laget i Israel. Det var helt nytt og lett og billig å bestille på internett da det var lovlig i Storbritannia. Hadde en kompis som kjøpte flere hundre gram. Selv har jeg prøvd amfetamin, kokain, ecstasy, MDMA ++, men mefedron er det jeg har prøvd med mest effekt. Det er helt utrolig at noe sånt kunne være lovlig. Tok det og lå i flere timer med en orgasmelignende følelse i hele kroppen. Etterpå gråt jeg det av meg i et par timer til. Skumle greier. Tror bruken har gått litt ned etter at det ble ulovlig i Storbritannia. Bare spør om det er noe du lurer på... En uskyldig betydning og en ikke fult så uskyldig betydning altså. Mjau.
Reaper Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=meow+meow
Gjest Linaria Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 (endret) Takk for et informativt og velformelert svar. Siden dette stoffet først har hvert lovelig og siden forbudet, hvordan er det med aksept i samfunnet? Har du noen tanker om det? Kan du si noe om MDMA? Jeg vet ikke så mye om hvordan det er i Norge. Det ble vel ulovlig i Norge rundt den tida det ble ulovlig i Sverige (2008. Var visst ei svensk jente som døde av det). Ingen jeg har snakket med har hørt om det her. Jeg har tatt litt i Norge også (en venn tok det med fra England) og folk i dopmiljøet var veldig nysgjerrige og de som fikk prøve elsket det, men de utenfor slike miljøet så like mye ned på det som ecstasy o.l. I England er det vel fremdeles i bruk, men det er nok mer populært med andre stoffer. De jeg kjenner har slutta med det etter at det ble ulovlig, og begynt med LSD isteden. Jeg har hørt om flere internettsider der man fremdeles kan bestille det, og det er ganske billig enda, men nå er det jo ulovlig, om man kan havne i store problemer om man blir tatt. MDMA er et virkestoff i ecstasy, men da det er mye dårlig ecstasy ute å går, er det ikke sikkert det er noe MDMA i en del. Derfor er det noen som bruker bare MDMA, fordi dette skal visst gi en sterkere effekt lignende den man ønsker av ecstasy. Har bare prøvd dette en gang, og kjente ikke så mye egentlig. Har hørt andre sammenligne følelsen med den jeg fikk av mefedron. Spørs litt på situasjonen. Jeg har aldri vært på rave-party, så effektene jeg forklarer kommer fra å sitte rolig sammen med et par andre. Jeg er helt ute av alle slike miljøer nå, så aner ikke hva som har endret seg etter høsten 2010. Endret 26. april 2012 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Og jeg som trodde det var en sånn liten sak...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå