Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen her som gjør det? hva synes dere om det? har det noen effekt?

Jeg har nettopp begynt med det, gjør det før jeg dusjer. Men vet ikke om det har noen effekt ennå.

Endret av Vodka
Skrevet

Effekt på hva? Nupper?

Skrevet

Vet ikke om det gjør noe for nupper, har ikke nuppete hud selv. Men det skal visstnok ha effekt på mye forskjellig..:

Dry skin brushing

Men jeg vet ikke om jeg tror på det.

Skrevet

Jeg har gjort det i perioder. Huden min blir bløt og nuppefri, og cellulittene har blitt littegrann "mykere". Man får også mye penere brunfarge.

Syns tørrbørsting kombinert med hard klypemassage sammen med en cellulittkrem har hjulpet mer. Altså, tørrbørsting-dusj-klypemassage med krem. Bruk gjerne kremen om igjen kjapt om morgenen. Hvis du i tillegg trener litt, spiser mindre salt, sukker og litt mere grønt har det litt effekt. Men cellulittene forsvinner ikke...dessverre.

Skrevet

Jeg tror heller ikke cellulittene kan forsvinne av bare tørrbørsting. Men det kan jo kanskje funke litt. :) Jeg synes uansett det er behagelig å tørrbørste, det føles som blodet i kroppen sirkulerer mer. Og det ser ut som huden blir mer jevn og glødende, og huden er ikke tørr som den var før jeg begynte :) Smører også med bodylotion etterpå og prøver å massere cellulitt-området litt hardt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tørrbørster dere? Og hva bruker dere?

Skrevet

Jeg bruker en naturbørste, man skal ikke bruke syntetiske har jeg lest. Tror det finnes flere måter å gjøre det på, vet ikke om den måten jeg gjør det på er best. Det står litt om det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...