Gå til innhold

Snakker du med venninner i telefonen mens kjæresten hører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke å snakke/skravle i telefonen med venninner når kjæresten min er i samme rom og hører på. Spesielt ikke når det er en venninne jeg ikke har snakket med på år og dag, og vi skal "oppdatere hverandre" litt på ting og tang.

Er det bare jeg som har det sånn?

Kjæresten min mener det er dumt av meg å tenke sånn.

Kanskje det?

Får vel bare trene på dette... :roll:

Vi har bare ett rom utenom soverommet, hvis ikke jeg vil snakke på badet da. Så kan ikke gå inn i et annet rom heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig snakker jeg i tlf mens min mann er der, men det blir liksom ikke samme "jentepreiken" da........ :wink:

De sparer jeg til han har gått på jobb! :oops:

Gjest Madam Felle
Skrevet

maser om det meste når han er hjemme jeg da. Men er det noe mine venninner vil snakke med meg om, som de ikke vil at han skal vite, går jeg i et annet rom.

Skrevet

Om jeg prater med en veninne om noe som er privat/personlig for henne går jeg et sted der ingen hører meg. Det synes jeg er en selvfølge. Er ikke alt man skal dele med kjæresten, og da spesielt ikke venners personlige problemer.

Skrevet

Ja, det gjør jeg stort sett hele tiden. Helt privat/personlig prat tar jeg på tomannshånd med venninner, men ellers prater vi om "alt" selv med samboeren min til stede.

Skrevet

Selvsagt gjør jeg det!!

Ofte snakker vennene mine om problemene deres til oss begge....det er så greit så!!

Er det ting som ABSOLUTT ikke er for sambos ører, tar vi det når vi treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...