Sequax Skrevet 26. april 2012 #41 Del Skrevet 26. april 2012 Noe av det viktigste vi voksne kan gjøre, er å leke. Adspredelse er viktig i en seriøs og kald verden, rett og slett! Lek sprer humør, latter og et godt forbilde for barna. Brettspill er grisegøy i godt selskap! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2012 #42 Del Skrevet 26. april 2012 Vi har stadig vekk brettspillkvelder med studievenner her! Trivial Pursuit med folk fra realfag og humaniora er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2012 #43 Del Skrevet 26. april 2012 Vi har stadig vekk brettspillkvelder med studievenner her! Trivial Pursuit med folk fra realfag og humaniora er kjempegøy! Tipper dere dominerer i hvert deres felt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 26. april 2012 #44 Del Skrevet 26. april 2012 Noe av det viktigste vi voksne kan gjøre, er å leke. Adspredelse er viktig i en seriøs og kald verden, rett og slett! Lek sprer humør, latter og et godt forbilde for barna. Brettspill er grisegøy i godt selskap! Som eg skulle sagt det sjølv Brettspel er urkult! Kokkelimonke, TP, Alias, Fantasi, osv. - berre for å ta eks. Syns forresten Yatzy er moro óg, sjølv om det ikkje akkurat er brettspel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 26. april 2012 #45 Del Skrevet 26. april 2012 Ha ha, mannen min forsøkte en gang å lure meg til å stikke i butikken og spørre etter et spill som het "Kortskallle". Halloo!! Jeg er vel ikke helt på bærtur heller - Kort Skalle, eller kort i skallen - trodde han virkelig jeg skulle gå på den? Stå der og spørre ekspeditøren etter "kortskalle" - han hadde vel bare stått og tenkt, men i høflighet latt være å si: "beste svaret får du ved å ta deg en titt i speilet". Han brukte vel hele den kvelden, tenker jeg, på å prøve å overbevise meg om at "jo, det fins faktisk et spill som heter kortskalle, og jeg ønsker meg det til jul. For å spille med barna, og så er det ganske morsomt også! Du fester et kort på skallen med det bånd, det er derfor det heter kortskalle". Ja da. Men jeg er som sagt ikke helt tett i pappen. Ikke før jeg faktisk gikk inn i den lekebutikken. For å lete etter noe helt annet, selvfølgelig. Og der, rett foran meg i hyllen, lå en firkantet eske og lyste imot meg, ganske hånlig, med ordene "Kortskalle" klistret utover hele esken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #46 Del Skrevet 26. april 2012 Noe av det viktigste vi voksne kan gjøre, er å leke. Adspredelse er viktig i en seriøs og kald verden, rett og slett! Lek sprer humør, latter og et godt forbilde for barna. Brettspill er grisegøy i godt selskap! Hvorfor er det viktig? Lek er for barn, er min mening. Jeg blir såå flau og irritert når vennegjengen gang på gang drar fram det forbanna trivial pursuit-spillet. Boooring! Men jeg liker mer å synge singstar/karaoke og sånn, ikke alle som synes det er deres cuppa tea heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. april 2012 #47 Del Skrevet 26. april 2012 Hvorfor er det viktig? Lek er for barn, er min mening. Jeg blir såå flau og irritert når vennegjengen gang på gang drar fram det forbanna trivial pursuit-spillet. Boooring! Men jeg liker mer å synge singstar/karaoke og sånn, ikke alle som synes det er deres cuppa tea heller. Så singstar/karaoke er ikke lek? Nuvel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. april 2012 #48 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg liker brettspill. Blir litt urolig når du sier brettspill er turn-off. Jeg har aldri tenkt tanken på om man blir tent av å spille spill. Og kan du bare gjøre ting som gjør deg tent og klar? Det er nok sånne "voksen spill" det. Tror de selges på sånne "voksen butikker". Hint hint, dult dult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. april 2012 #49 Del Skrevet 26. april 2012 Tør ikke tenke på hvor irritert du da ville blitt over meg Jeg liker brettspill, PC-spill, spiser kinderegg og Tom&Jerry kjeks, har en grei samling Lego stående i tilfelle jeg skulle føle for å bygge litt, samler på tegnefilmer, har en seksjon av bokhylla satt av til barnebøker og bygger snømann om vinteren. Jeg har også en stor samling fargeblyanter og elsker å spise pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 26. april 2012 #50 Del Skrevet 26. april 2012 Brettspill er jo kjempeartig. Spesielt i kombo med øl :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 26. april 2012 #51 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) La nå folk få gjøre som de vil selv om du synes du er for kul for brettspill. Man er aldri for gammel for noe som helst, spør du meg. Brettspill er jo kjempeartig. Spesielt i kombo med øl :gjeiper: Eller sprit Endret 26. april 2012 av OhSerendipity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. april 2012 #52 Del Skrevet 26. april 2012 Menn som spiller brettspill er sexy . . . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. april 2012 #53 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hvorfor er det viktig? Lek er for barn, er min mening. Jeg blir såå flau og irritert når vennegjengen gang på gang drar fram det forbanna trivial pursuit-spillet. Boooring! Men jeg liker mer å synge singstar/karaoke og sånn, ikke alle som synes det er deres cuppa tea heller. TP er mer flaut enn Singstar? I all verden.. Endret 26. april 2012 av Badabing 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2012 #54 Del Skrevet 27. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. april 2012 #55 Del Skrevet 27. april 2012 Hvorfor er det viktig? Lek er for barn, er min mening. Jeg blir såå flau og irritert når vennegjengen gang på gang drar fram det forbanna trivial pursuit-spillet. Boooring! Men jeg liker mer å synge singstar/karaoke og sånn, ikke alle som synes det er deres cuppa tea heller. Du leker når du synger singstar/karaoke, også! Hver sin smak! Jeg syns det er viktig å leke for å ha det moro, rett og slett. Adspredelse og en god latter er noe mange voksne ser på som "unødvendig", men jeg er av helt motsatt oppfatning. At du ikke liker brettspill er en smakssak, kos deg med singstar og slå deg løs! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 27. april 2012 #56 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg liker godt brettspill. Men jeg er så gammel at jeg sikkert har begynt å "gå i barndommen igjen" - så da er det vel legitimt! :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #57 Del Skrevet 27. april 2012 Mann? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 27. april 2012 #58 Del Skrevet 27. april 2012 Brettpill er jo kjempemoro, og sosialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 27. april 2012 #59 Del Skrevet 27. april 2012 Kuleste brettspillet ever:) O barndomsnostalgi:P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2012 #60 Del Skrevet 27. april 2012 Det verste jeg veit er brettspill. Voksne mennesker som sitter og spiller brettspill? Please. Hva er greia? Spill er for BARN. Jeg er voksen og gjør ikke sånn, og det er så turn off med spill, og folk som holder på med det. Trengte bare få ut litt frustrasjon! Du hater det fordi du aldri vinner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå