Antlers Skrevet 25. april 2012 #21 Skrevet 25. april 2012 Jeg er voksen, men storkoser meg med brettspill; faktisk mer nå enn jeg gjorde som barn. Det er koselig, sosialt og ofte hysterisk morsomt. Lærerikt kan det også være, som Emas påpeker. Spill er for alle som liker å spille. Om det får deg til å føle deg bedre, kan jeg godt forsøke å passe inn i bildet du har av oss brettspillere: BRETTSPILL 4EVAH!!!!1 BRETTSPILL OR GTFO!! LOLOL! 6
Gjest Badabing Skrevet 25. april 2012 #22 Skrevet 25. april 2012 Haha! Jeg elsker brettspill! Det er så kos å skru av tven, sette på en bra plate, ta et glass vin og spille et spill. Synes ikke brettspill kan sammenlignes med Singstar, for det hater jeg også. Men spiller gjerne spill som TP, Geni, Alias, bezzerwizzer o.l. Ludo ville derimot blitt kjedelig. 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. april 2012 #23 Skrevet 25. april 2012 Jeg skjønner ikke greia med at folk sutrer over at de ikke liker ting jeg. 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #24 Skrevet 25. april 2012 Jeg synes ikke brettspiller er turn-on jeg heller - men det er gøy å spille likevel. 2
Djungelvrål Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Hm. Vil vel hëller påstå at godt voksne menn som spiller bilspill og "leke krig" spill er 100 ganger mere barnslige enn de som spiller kort eller Geni. 2
LittleJ Skrevet 25. april 2012 #26 Skrevet 25. april 2012 Skjønner at jeg ikke er helt mainstream som er sånn imot brettspill, men jeg blir så SUR når venner foreslår spillkveld. Mer spennende å klippe tånegler Så si nei og sitt hjemme med neglklipperen da! =P 3
Gjest Raindrops Skrevet 25. april 2012 #27 Skrevet 25. april 2012 Jeg visste ikke at det var vanlig å bli avtent av å spille ludo. Burde jeg bli kåt når jeg spiller sjakk, siden jeg liker sjakk? Brettspill er ikke det helt store for meg heller forsåvidt, jeg synes det blir fort kjedelig. Men det er hygelig å spille kort, og jeg blir aldri for voksen til tv-spill. 5
pinar Skrevet 25. april 2012 #28 Skrevet 25. april 2012 Turn off? For min del syns jeg ikke brettspill er spesielt gøy, men har aldri tenkt på det som turn off. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #29 Skrevet 25. april 2012 Trengte bare få ut litt frustrasjon! Ta det med ro, du kommer til å slutte å irritere deg over slikt når du blir voksen. 6
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2012 #30 Skrevet 25. april 2012 Det verste jeg veit er brettspill. Voksne mennesker som sitter og spiller brettspill? Please. Hva er greia? Spill er for BARN. Jeg er voksen og gjør ikke sånn, og det er så turn off med spill, og folk som holder på med det. Trengte bare få ut litt frustrasjon! Du har tapt i ludo. Denne gangen som min vanlige analogi og bokstavelig talt. 2
Ego Skrevet 25. april 2012 #31 Skrevet 25. april 2012 Tør ikke tenke på hvor irritert du da ville blitt over meg Jeg liker brettspill, PC-spill, spiser kinderegg og Tom&Jerry kjeks, har en grei samling Lego stående i tilfelle jeg skulle føle for å bygge litt, samler på tegnefilmer, har en seksjon av bokhylla satt av til barnebøker og bygger snømann om vinteren. Jeg har også en stor samling fargeblyanter og elsker å spise pannekaker 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #32 Skrevet 25. april 2012 Dette er bare blåbær i forhold til hva jeg har sett. Jeg har sett voksne mennesker som går i barnehagen, jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #33 Skrevet 25. april 2012 Man er ikke voksen før man tør å være barnslig. 8
Mrs.Shadows Skrevet 25. april 2012 #34 Skrevet 25. april 2012 Finnes da masse gøye brettspill for voksne.. Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt.
Gjest MirrMirr Skrevet 26. april 2012 #35 Skrevet 26. april 2012 Det verste jeg veit er brettspill. Voksne mennesker som sitter og spiller brettspill? Please. Hva er greia? Spill er for BARN. Jeg er voksen og gjør ikke sånn, og det er så turn off med spill, og folk som holder på med det. Så du er egentlig en ganske kjedelig person du da? Neida Menneh brettspill kan jo være veldig gøy- det gjelder å finne akkurat den typen som passer og så kan man jo sitte i lang tid. Man trenger jo ikke spille mot venner, hva med på mobil? Finnes spill som sjakk, riversi og checkers fra AndroidMarket. Kjempegøy å spille! Og så trener man opp de små grå av og til og.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. april 2012 #36 Skrevet 26. april 2012 Brettspill er helt ålreit, MEN om mime-lek er en del av spillet tar jeg fort kvelden. Å mime er noe av det verste i hele verden
Capricorn Skrevet 26. april 2012 #38 Skrevet 26. april 2012 Brettspill er kjempemoro! Spiller spill som er beregnet på voksne da. Litt vin og et bra partyspill for voksne så er kvelden super. Favorittene min er Alias og Kokkelimonke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #39 Skrevet 26. april 2012 Man kan gjøre de fleste spill om til strippeleker. Da blir det gøy.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #40 Skrevet 26. april 2012 Man kan gjøre de fleste spill om til strippeleker. Da blir det gøy. Mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå