Ixnay Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg trenger ny mascara og har fått allergiskreaksjon på de to siste jeg har kjøpt - Max Factor 2000 calories, og Maybelline Colossal. Begynner å klø sinnsykt i øynene, trodde først det var linsene, men har skjønt at det er mascaraen. Er det noen som kan tipse om en god mascara til meg? Vil gjerne handle på ebay hvis dere kan tipse om selger som dere er fornøyd med samtidig
Grønt blad Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Jeg har brukt maskara fra Clinique tidligere, og nå bruker jeg maskara fra Origins. Er veldig fornøyd med begge to Handler i parfymeri/tax free, så vet dessverre ikke om ebay-selgere
Ixnay Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Takk for tips Grønt blad Har hørt om Clinique før også, skal prøve den. Flere erfaringer - evt. tips som selgere på Ebay?
Glorya82 Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Kanebo 38 er bra for sensitive øyne. Ellers er vel apotek mascaraer allergivennlige. Jeg bruker en fra apotekbog er veldig fornøyd. Et tips som funket for meg var å kjøpe brun mascara istede for sort.- sort inneholder stort sett alltid nikkel, og det er nikkel de aller fleste reagerer på. Jeg kan bruke brun mascara fra de fleste merker, men med svart er det røde kløende såre øyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå