Ylvamor Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hei! Skal kjøpe en trille, da Simo Duoen min med sportsdel er litt stor, tung og upraktisk av og til. Noen som har noen å anbefale? Skal brukes hovedsaklig til shoppingturer, ferier osv. Må være liggestilling så barnet kan sove godt i den.
Hariette Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Jeg husker dessverre ikke hva vår heter, men vi har brukt den masse både til shopping og på ferie. Hovedgrunnen er fordi det er veldig bra lagringsplass under! Uansett hvilken du kjøper tror jeg du skal passe på at det er masse lagring under. Da blir den veldig anvendelig. Jeg skal sjekket navnet i morgen hvis jeg husker det! 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg har chicco liteway, elsker den. Lett og enkel å manøvrere seg rundt med, tar liten plass, jeg kan til og med bare sette hele vogna oppslått i bagasjerommet på bilen. Har ikke prøvd med soving i den, men ryggen kan hvertfall legges helt ned mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde Carena Easy før, verste vogna ever. Måtte bare selge den fort som fy igjen. Helt umulig å kjøre, så stiv og ekkel.
Hariette Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Vi er fornøyd med vår. Er litt tung å trille, det er sant, men resten av funksjonene veier opp for det synes jeg. Men det finnes sikkert noe lignende som er bedre å trille
terri Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Vi har careena, ikke fornøyd i det hele tatt. ønsker meg babyjogger city mini!
Gjest gjest Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Jeg har bestilt en Quinny Zapp Xtra fra babycare.nl. Sittedelen kan snus, noe det er svært få triller som kan. Ca. 2000 in moms og frakt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 high quality wholesale fashion jewelry buy jewelry online usa victorian fashion jewelry world cup football shoe silver bead fit for pandora thomas sabo jewelry the fashion jewelry fashion ewel from china african fashion jewelry swarovski bead round jewelry wholesale fashion shop hello kitty jewelry affordable fashion jewelry silver lock bead fits for pandorajewelry in fashion wholesale fashion jewelry houston texas online jewelry india bangle bracelet stores selling used jewelry online fashion jewelry nyc wooden fashion jewelry fake pandora leather bracelet religious jewelry shop fashion trends jewelry purchase brighton jewelry online selling pandora bracelets online jewelry layaway fashion jewelry warehouse fashion jewelry trade shows easter egg charm nomination jewelry pawn shops online exquisite fashion jewelry fashion jewelry free shipping pandora leather bracelet london korea fashion jewelry best online body jewelry consignment jewelry online world cup bracelets 2010 indian jewelry online jewelry boxes online vintage fashion jewelry bangle bracelets for women fashion bead jewelry jewelry classes online body jewelry shop coupons bangle bracelet dimensions shop for jewelry orange fashion jewelry jewelry online auction swarovski bead shop dubai fashion jewelry formal fashion jewelry wholesale fashion jewelry handbags
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 wholesale fashion jewelry online jewelry consignment shop discount online jewelry pandora safety chain china india fashion jewelry best place to buy jewelry online fashion jewelry thailand glass beads 1mm bollywood jewelry online shopping jewelry online buy brighton jewelry online swarovski necklace ringceltic jewelry online gold fashion jewelry buy gold jewelry online pandora safety chain best price wholesale fashion jewelry for resale buy hip hop jewelry online online jewelry wholesalers complete bracelet pandora jewelry jewelry online usa new fashion jewelry wholesale .ewel sites online pandora leather bracelet too big fashion jewelry manufacturers in usa r.s. covenant fashion jewelry indian gold jewelry online cz pave bracelet wholesale fashion jewelry and accessories designing jewelry online wholesale fashion jewelry korea pandora silver necklace uk children s fashion jewelry fashion jewelry online shopping fashion alert medical jewelry nadri crystal bangle bracelet greek jewelry shop jewelry appraisals online jewelry outlets online pandora august 2010 promotion gemstone fashion jewelry black fashion jewelry Iadies fashion jewelry pandora charm bead ying yang boutique fashion jewelry online cheap jewelry givenchy fashion jewelry thomas sabo obsidian necklace consignment jewelry online indian jewelry online usa designer jewelry online
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 fashion jewelry boxes buy online jewelry fashion jewelry boutiques pandora complete bracelet omaha ne jewelry boutiques online costume jewelry online jewelry games online pandora shamballa bracelet fashion jewelry warehouse fashion jewelry silver jewelry pawn shop pandora bangle salequality fashion jewelry wholesale order body jewelry online bombay fashion jewelry italian charm las vegas wholesale fashion jewelry hot fashion jewelry online jewelry catalogs shamballa bracelet at sears online jewelry outlet selling jewelry online jewelry accessories online spain soccer world cup bracelet fit for pandora fashion jewelry accessories wholesale fashion jewelry wholesale in dallas tx prezerve fashion jewelry organizer cartier love bracelet 2008 Iayaway jewelry online purple fashion jewelry fashion leader jewelry purple necklace indian fashion jewelry wholesale uk indian gold jewelry online shopping fashion jewelry wholesale from china what stores sell pandora bracelets and charms natasha fashion jewelry fashion gold jewelry wholesale fashion jewelry directory inc cz cross bracelet high end wholesale fashion jewelry wholesale fashion jewelry in new york fashion jewelry women Christmas bracelet Pandora designer fashion jewelry best online jewelry fashion jewelry cheap cartier love bracelet nz cute jewelry online jewelry clearance online jewelry magazines online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå