Mimie Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny telefon og har nå bestemt meg for at det skal bli en touchtelefon MEN; Jeg har ikke peil! (Vet ikke engang hva Android betyr.... ) Vil noen være så snille å hjelpe meg i denne jungelen? Jeg har virkelig ikke peil. Kriterier jeg setter er at jeg hører de i andre enden relativt godt, at den er enkel å skrive SMS med (ikke for smått og trangt) og at jeg kan koble på internett da Samt godt batteri er jo meget positivt. Har ikke tenkt til å gi mer enn 2000-3000kr, (Maks 3000, men helst nærmere 2000;) ) Leste litt om denne (HTC One V Black) Er denne bra? Noen som har den eller kan gi tips? Jeg aner som sagt ikke... Tusen takk hvis dere tar dere tid til å hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny telefon og har nå bestemt meg for at det skal bli en touchtelefon MEN; Jeg har ikke peil! (Vet ikke engang hva Android betyr.... ) Vil noen være så snille å hjelpe meg i denne jungelen? Jeg har virkelig ikke peil. Kriterier jeg setter er at jeg hører de i andre enden relativt godt, at den er enkel å skrive SMS med (ikke for smått og trangt) og at jeg kan koble på internett da Samt godt batteri er jo meget positivt. Har ikke tenkt til å gi mer enn 2000-3000kr, (Maks 3000, men helst nærmere 2000;) ) Leste litt om denne (HTC One V Black) Er denne bra? Noen som har den eller kan gi tips? Jeg aner som sagt ikke... Tusen takk hvis dere tar dere tid til å hjelpe meg jeg anbefaler på det STERKESTE samsung galaxy s I9000!! alle jeg kjenner som har den elsker telefonen sin, S2 er også en bra telefon men litt dyrere, og sI9000 er ikke akuratt dårlig den... samsung sine telefoner ligger på top 1 på de beste telefonene å få tak i nå og har gjort den en srund, de gruser iphone og htc! 1
Mimie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Ok, tusen takk for svar! Vet du hvor de selger denne billigst? Og- så denne bør ikke kjøpes? (Samsung det også) Hva gjør den du beskriver verdt å kjøpe?
Mimie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2012 Er det denne telefonen du mener jeg bør kjøpe?
Klatt Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Kjøp I9001. Tror ikke du får tak i I9000 lengre. I9001 (Galaxy S Plus) er bare en nyere og kraftigere utgave av I9000 (Galaxy S), som kommer med nyere programvare og trolig vil være vesentlig lettere å få tak i enn lillebror. Det er uten tvil en god mobil for pengene og en jeg absolutt kan anbefale (med personlige erfaringer fra Galaxy S). Hvis kamera betyr noe for deg eller du vil ha større skjerm kan du også ta en titt på Sony Ericsson Arc S. Den koster litt mer, men har litt større skjerm og er generelt sett en litt kraftigere telefon for et par hundrelapper mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå