AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg ønsker meg en type. Er derfor registrert på sukker, skriver meldinger til gutter/menn, men ingen svarer ellers så får jeg et negativt svar. Og jeg får ikke brev av noe jeg finner interessant(får gjerne et hjerte av en som bor langt borte, får brev der det nesten ikke står noe). Selv så skriver jeg litt, men ikke for mye. Prøver å ta tak i noe i profilen til vedkommende. Men så langt har jeg ikke funnet noen. Noen som har noen tips?
Gjest Bella111 Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 hvordan er profil teksten din? hvordan er profil bilde ditt? 1
Nimorna Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Grav ei dyregravpå et egnet sted, pass på at den er dyp nok. Dyregrava dekker du til med kvister og løv, og på toppen av kvist-og løvhaugen legger du agn, alt ettersom hva slags rase du ønsker å fange. Ønsker du deg en rase du kan kose deg i sofaen med og se film, da legger du noen DVDer der som agn. Ønsker du deg en sporty type du kan trene med kan du legge f.eks joggesko eller et par ski oppå løvhaugen. Etter kort tid vil et nysgjerrig eksemplar av den ønskede rasen ha nærmet seg agnet, tråkket gjennom greinene og ramlet rett nedi dyregrava. Det er en fordel at eksemplaret får en myk landing for å blidgjøre det og gjøre det forberedt på å leve i fangenskap. Lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 I profilteksten har jeg skrevet litt hva jeg liker og slikt. Har bilde av ansiktet mitt.
Gjest Bella111 Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 I profilteksten har jeg skrevet litt hva jeg liker og slikt. Har bilde av ansiktet mitt. det er faktisk litt lite info om noen her inne skal hjelpe deg. smiler du på bilde? eller du alvorlig? hvordan du formulerer deg er viktig...så å si her at du skrevet hva du liker så blir det litt vanskelig å hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Jeg smiler med hodet på skakke. Har skrevet en liste med ting jeg setter pris på (eks, spillekveld med gode venner) også har jeg skrevet en liten tekst om meg.
Gjest Høymann Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg har vært på sukker 1 år, og kan ikke si noe annet at helesiden er noe piss for en mann som ikke ser ut som en super kjendis i statene. Jeg er 22år og mann og har sendt over 100 koselige brev til jenter, og faktisk INGEN har svart(hare sendt til superbrukere ja). (Ingen brev har blitt sendt til over sminka personer,folk med fjortiss bilder eller bilder som er helt åpent bart falske(photoshoppa) Om du ikke bor i storbyene, er sukker lite til hjelp. Jeg lure til tider på om mange av profilene der inne er datagenererte for å virke som det er noen der heletiden. Og det matching systemet er også helt på tryne. Får ikke lov til å se alle brukerene fordi de ikke er "Helt" like som deg. Hvem vil ha en som er helt lik?!?! Send meg gjerne linken til profilen din på PM. Jeg aldri fått noe svar på sukker så da blir du den første ... 1
Inger88 Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 (endret) ...... Endret 25. april 2012 av Inger88
PelleP Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Jeg smiler med hodet på skakke. Har skrevet en liste med ting jeg setter pris på (eks, spillekveld med gode venner) også har jeg skrevet en liten tekst om meg. Vi vil se hele greien? Evt lim inn teksten her.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Om du ikke bor i storbyene, er sukker lite til hjelp. Jeg lure til tider på om mange av profilene der inne er datagenererte for å virke som det er noen der heletiden. jeg har flyttet mye og hatt sukker når jeg har bodd både her og der..større og mindre steder.fungerer helt fint.vis det ikke funker for deg tror jeg det er noe annet enn at teksten er gale og kansje det type profil bilde du har valgt. jeg er ingen super pen dame,men får likevel mange henvendelser ...
Knirke Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 Trekk frem dine mørke sider og oppgi litt ekstreme/spesielle hobbyer Og for guds skyld begrens antall skrivefeil og smileys! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå