RugRatzz Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Er det noen som har prøvd skjønnhetsprodukter som virkelig har gitt wow-effekt? Altså at det ikke bare hadde ok effekt oh holdt det den lovet, men virkelig noe som man kan merke/ se stor forandring i positiv retning? Hva var det isåfall og hvilken effekt var det? Har prøvd mange gode produkter, men aldri noen man kan sammenligne med vidunder-produkter
Gjest kittycat Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Bjørn Axen sølvshampo gjør håret lysere og fjerner gulskjær. Redken Cat Protein skal visst være super, har bestilt den nå pga slitt og bleket hår. Smashbox foundation primer. Loove, silkemyk hud og perfekt base for all slags sminke. huden glattes ut og bruker mindre sminke for den er så fin <3
Gjest Søgni Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 (endret) Det eneste produktet jeg har merket umiddelbar, positiv effekt av å bruke er MD Formulations Face& Body scrub. Den gjør det den skal, og det uten at man trenger å skrubbe hardt eller lenge. Jeg både så og kjente resultatet. Nå har nok dette en del å gjøre med at en maske, en krem eller lignende produkter ofte må brukes en stund før man merker eventuelle resultater. I tillegg er vel effekten på slike produkter mer gradvis, og dermed ikke like merkbare. Edit: Legger til Urban Decay Primer Potion. Jeg hadde aldri brukt primer før jeg prøvde denne, men den er super. Øyenskyggen sitter i evigheter, og den gjør at også øyenskygge av dårligere kvalitet er lettere å legge og at resultatet blir finere. Endret 25. april 2012 av Søgni 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Hvor får man kjøpt den primeren til Smashbox?
Gjest kittycat Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Hvor får man kjøpt den primeren til Smashbox? blant annet her http://www.coverbrands.no/merker/smashbox/
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Joico K-Pak serien, spesielt hårkurene. Jeg fikk jo faktisk mykt hår som kjentes deilig ut etter fuktkuren.. :O Så må jeg si noen store varmeruller jeg kjøpte på Clas Ohleson, som skulle gi volum. Prøvde de først en gang selv med skikkelig dårlig resultat, så fikk jeg litt hjelp når håret var helt nyvasket og tørt, og "Tadaaaa" - Jeg hadde faktisk 'Texas Barbie hår', som kjentes ut som en deilig "parykk" når jeg rørte på hodet. De myke krøllene forsvant etter et par timer, men skal si den ga skikkelig volum :D Sminke er så som så. Liker mye forskjellig, men så er aldri liksom huden den samme fra dag til dag (og fra årstid til årstid), så det varierer veldig hva jeg liker. Lenge siden en skikkelig WOW følelse på sminkefronten 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 blant annet her http://www.coverbrands.no/merker/smashbox/ 299,- for 20ml Make Up Primer?? Trenger man utrolig lite hver gang da?
Gjest kittycat Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 299,- for 20ml Make Up Primer?? Trenger man utrolig lite hver gang da? Det fins sikkert billgere alternativer, men eg vetkje kor du skal gå då. Det er dyrt, selv fikk eg min i gave. Gosh på Vita har en rimelig primer, min nr 2 favoritt:)
Armitage Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 299,- for 20ml Make Up Primer?? Trenger man utrolig lite hver gang da? Man skal helst ikke bruke så mye primer om gangen nei. Ofte er en liten dært nok til hele ansiktet. Har man på for mye så kan man oppleve at man får et lag under foundationen som skreller av. Lite pent.
pandabear Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Selv syns jeg smashbox primeren er skikkelig oppskrytt. Jeg kjøpte min på ebay, og ville aldri i verden brukt 300,- på den. Det er den ikke verdt! 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 MD Formulations contiuous renwel serum! Ingen over, ingen ved siden! 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 jeg kjøpte smashboxprimer på coverbrands etter at jeg leste om den på fotballfruens blogg. den sved på huden og ble rød og flasset av i flere dager etterpå. skikkelig bomkjøp dyr var den og...
Sunshine Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Denne: http://www.bluemercury.com/Eyelash-Enhancer/Neulash-Active-Eyelash-Technology.asp?utm_source=googlebase&utm_medium=comparsionshopping&aff=5110 Jeg brukte min som jeg fikk beskjed om og etter 3 mnd begynte venninner å kommentere at vippene mine hadde blitt så lange. Til og med mannen så det! Jeg hadde lange vipper fra før av og trengte egentlig ikke enda lengre, men jeg fikk denne i gave så da måtte jeg prøve. Jeg har også fått flere hår i vippene. Ellers kan jeg også skrive under på at Gosh sin primer og øyenskygge sitter fantastisk bra. Jeg sminker meg om morgenen og har fremdeles fin sminke på ettermiddagen og innimellom også utover kvelden (litt avhengig av aktivitetsnivået). Mascaraen fra samme merke ble jeg også overrasket imponert over.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 299,- for 20ml Make Up Primer?? Trenger man utrolig lite hver gang da? Mye billigere på Ebay http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&_sacat=See-All-Categories&_from=R40&_nkw=smashbox%20primer&LH_PrefLoc=2&_dlsa=0&_nut=0&_clu=2&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&gbr=1
Gjest Badabing Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Går det an å få kjøpt det i butikk da? For det blir jo toll når det er såpass høy pris. Har hørt så mye om Urban Decay, Smashbox og Bobbi Brown, men har ikke sett det noen steder.
Gjest Tigress Skrevet 26. april 2012 #17 Skrevet 26. april 2012 BB-krem. Den første eg prøvde var Garnier sin, og eg syntest den var ganske ok. Så kjøpte eg tre asiatiske, laga i Sør-Korea, og då snakkar vi. Deretter fekk eg med meg at ein skal klappe produktet inn i andletet i staden for å smøre det, og WOW! Dei dekkar utruleg bra, er heilt umoglege å sjå på, og jamnar ut hudfargen. Eg er heilt solgt. Dei eg har er: SkinFood Aloe, den er veldig god. Dr Jart+ Black Label, dekkar betre enn den over, Etude House Magic, denne dekkar ganske lite, men jamnar fint ut og er litt mindre kvit enn dei andre. Denne får eg ikkje til å klappe inn, då blir han berre sølete, men til lett utjamning er han veldig god. Eg blir å bruke han til sumaren, trur eg. Garnier: dekkar om lag som Etude House, men eg lånte han ut før eg rakk å teste korleis han er når ein klappar han inn.
Eske Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 Vit-A-Plus Clearing Complex Mask fra MD Formulations fungerer faktisk med wow-effekt på meg, og virker mye bedre enn det serumet gjør på min hud. Hadde en periode hvor jeg slurvet med hudpleien og samtidig hadde uflaks med en del kviser - og etter en dags bruk så jeg klar forbedring; og var nesten kvisefri etter to. Superprodukt på min hud
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Jeg har veldig mange produkter jeg både liker og elsker, men magisk har jeg 3 av: MD Formulations Continuous Renewal Serum er et vidundermiddel jeg anbefaler til alle. Men kjøp det for guds skyld på eBay, det er en fjerdedel av prisen. Latisse vippeserum har gjort vippene mine så lange, mange, vakre og bøyde at jeg må slutte med det før de treffer øyenbrynet. Noe som er instant magic (det er jo alltid litt morsommere enn ting som tar tid) er faktisk grønnleiremaske. Jeg har som mange andre irritert meg over sorte prikker og prøvd masse masker og skrubber og plaster og dampet og klemt ut og alt dette her. Det meste fungerer til en viss grad, men det nærmeste jeg har vært et WOW var et plaster som kanskje tok 50% av prikkene. Men grønnleire kan jeg ta på et område med masse sorte prikker, vente 15 min, skylle av, og så er faenmeg alt det sorte borte. Jeg skjønner det ikke. It's magic. Og avslutter man med MD sitt serum så kommer de jo knapt tilbake, bruk det og grønnleiremaske en gang i mnd så er sorte prikker noe du aldri vil tenke på igjen. 1
Gjest Vampen Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 (endret) Går det an å få kjøpt det i butikk da? For det blir jo toll når det er såpass høy pris. Har hørt så mye om Urban Decay, Smashbox og Bobbi Brown, men har ikke sett det noen steder. Urban Decay har de vel ihvertfall både hos lookfantastic.com og beautybay.com. Men nei, jeg har ikke sett det i norske butikker. Et alternativ er ebay, da slipper man ofte moms og fortolling. Endret 27. april 2012 av Vampen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå