AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg har så lyst på kjæreste! Ikke hvem som helst, men en som får frem sommerfugler i magen min Men hvor finner jeg han? Jeg er en jente på 25 år, og studerer på mastergradnivå. Jeg har ikke så mange venner i denne byen, så er ikke så mye ute å farter. Jeg har studert i noen år nå. Har riktignok byttet studieby, men hverdagen er den samme (skole, butikken, hjem). Så har egentlig ikke troen på at jeg skal møte noen nå, når jeg ikke har møtt noen hittil Hvor i alle dager befinner min utkårede seg?
BaltA Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Hvis jeg får lov å spørre, hvor bor du ? siden sier at du bytta by. Du er nødt til i prioritere og stuff. Det er jo det: det går på... Selv om man ikke skal lete etter kjæreste, så skal man liksom ikke lete etter kjæreste hvis du skjønner hva jeg mener du kommer ikke til å få en prins som bare banker på og kommer til deg. Du er nødt til å være i aktivitet osv osv .. jeg tror at du vet alt dette. jeg har også lyst på kjæreste, men jeg tvinger meg selv til å ikke stresse med det, for da kunne jeg allerede ha hatt det, men jeg ønsker ikke hvem som helst, akuratt som deg. Så jeg vet hvordan det er i alle fall Er det INGEN du kjenner som du har " lyst " på ?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Jeg bor i Bergen nå. Er fra en by på østlandet, men har tidligere studert i en annen by Er ikke på leting sånn sett, altså ikke desperat (selvom jeg kjenner at nå er det snart på tide å slå seg til ro med drømmemannen). Men skjønner hva du mener med å ikke ikke være på leting Jeg vet at jeg må gjøre meg mer tilgjengelig. Men, ehe hvor? Håper liksom at han dukker opp på leseplassen ved siden av meg, eller på et vors jeg er på. Men neeeeida Det er ingen jeg kjenner som jeg har lyst på. Har aldri hatt kjæreste, og har aldri hatt følelser for noen. Altså, har møtt gutter som jeg synes er pene, men thats it. Var på 'date' for litt siden med gutt, trodde jeg kom til å like han. Men nei, det var overhode ingen gnist, ingen kjemi. Helt dødt. TS
Gjest Purelove Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg har også lyst på kjæreste.. ah.. kjæreste <3 Det kommer når man minst venter det har jeg hørt
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Når man minst venter det ja. Hater den setningen der Jeg har minst ventet det i mange år, uten at noe har skjedd Jeg studerer et realfag, nærmere bestemt noe innenfor biologi TS 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Har du prøvd nettdating? Det er mange bra folk på sukker, og sikkert de andre datingsidene også. Da får du litt fler å velge mellom, og kan sile ut litt på bakgrunn av interesser og personlighet. Jeg hadde forresten ikke kjæreste selv før jeg var 25, men følelser hadde jeg definitivt hatt (men ikke elsket noen).
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Tenk over hva du selv liker, og som du ser etter i en kjæreste Om du vil ha en som liker å trene; møt opp på treningssenteret. Om du vil ha en som liker bowling; dra på bowling. Slik kunne vel listen ha fortsatt i evigheter Ellers er det jo det klassiske; meld deg på kurs og lignende =)
TheHairyToothfairy Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 I Bergen? sjekk ut Rick's på søndag, masse bajaser der oppe da. Hils spesielt på de herremennene i døren, det er et par ledige vestlendinger der! ^^
Luppa Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Begynn i en eller annen forening eller frivillig organisajon! Både jeg og besteveninna mi fant kjærestene våre når vi begynte å jobbe på et student-utested
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Har ingenting fornuftig å si egentlig, bortsett fra Føler med deg Jeg har også lyst på kjæreste! Har gode venner og har det ellers bra, men jeg lengter en kjæreste.. sukk.. Du får en klem fra meg, det ordner seg til slutt! Hilsen studinne i samme by, også realfag.. hehe
PelleP Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 hva ser du etter hos denne drømmeprinsen da? Hva liker du? Å kan du gå ut å gjøre noe aktivt for å "tilfeldigvis" møte han?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 TS her Tja. Ser etter en snill gutt, lik humor som meg, glad i friluftsliv, båtliv, film og mat. Hehe. Vet ikke jeg altså! Det viktigste er jo at vi har kjemi, at jeg kan være meg selv sammen med han, og motsatt. Det er vel det alle ser etter? Og i tillegg er jeg litt (ganske, veldig?) kresen på utseende Vet ikke hvor jeg *tilfeldigvis* kan møte han
Bagcrap Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Få deg en hobby du liker sier nå bare jeg! Da har du hvertfall mulighet til å finne en som i det minste har èn av de samme interessene som deg Vi er mange single mannfolk i Bergen, en av oss må nå være noe for deg!
Bagcrap Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 (endret) Haha! Jeg har ingen planer om å utlevere meg selv her i denne tråden! Da får du sende meg en melding her på forumet, siden jeg ikke har mulighet når du er anonym! Har vel aldri sett på dette forumet som ett sjekkested Endret 26. april 2012 av Bagcrap
danbanan Skrevet 26. april 2012 #19 Skrevet 26. april 2012 Når man minst venter det ja. Hater den setningen der Jeg har minst ventet det i mange år, uten at noe har skjedd Jeg studerer et realfag, nærmere bestemt noe innenfor biologi TS hva studerer du innenfor biologi? Kan en del biologi selv, så ble litt nysgjerrig
Gjest Katten. Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Når du ikke engasjerer deg for å møte mennesker, så vil du *trommevirvel* ikke møte mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå