Gå til innhold

Tone Damlis harrystil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over stilen hennes, men Aksel Hennies stil er altfor ung i forhold til alderen hans. Han ser latterlig ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Småharry stil har hun, men ikke nok til at hun ser ut som et takras liksom. Men må si jeg reagerte litt på denne kommentaren:

Hun har fine former og er Norges svar på Jennifer Lopez, mener Røtterud om Damlis antrekk i «Meldodi Grand Prix» i 2009.

post-37809-0-30246200-1335375087_thumb.j post-37809-0-09581300-1335375120_thumb.j

Jeg ser ikke den.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til klesstilen hennes. Jeg har lagt merke til det pene ansiktet hennes, den sympatiske personligheten hennes og den vakre stemmen hennes.

Skrevet

Den rosa kjolen der var jo lekker, så lenge man har kropp til å gå i den(og det har jo Damli UTEN tvil).

Synes forøvrig ikke stilen hennes er harry. Hva er det som skal være så harry med den? :klo:

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes hun er harry. Hollywood-hår, glorete klær, innøvd posering, og ikke minst påtatt smil.

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Aksel ser ut som en fisk, men han kler seg bra.

Tone har et fint utseende- men kler seg som et takras.

De utfyller hverandre bra! :)

Endret av Bobler
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aksel ser ut som en fisk, men han kler seg bra.

Tone har et fint utseende- men kler seg som et takras.

De utfyller hverandre bra! :)

heheheheheheh :D

Skrevet

Tone er ei sympatisk jente, synes jeg. Er absolutt ikke enig i at stilen hennes er "harry".

Hun er 24 år gammel, og må kunne få lov til å vise hud uten at hele riket går av skaftet av den grunn. Misunnelsen og janteloven hersker deseverre over store deler av landet, og pressen fyrer godt under. Ikke bare er hun pen, men hun har forstanden på plass og er sprekere enn de aller fleste. Dette er mere enn mange kan klare å svelge.

• Liker 1
Skrevet

Egentlig så burde alle i hele verden bli utdelt en grå kjeledress slik at alle ble like, det virker jo som at det er det mesteparten vil, at ingen skal få skille seg ut.

AnonymBruker
Skrevet

Småharry stil har hun, men ikke nok til at hun ser ut som et takras liksom. Men må si jeg reagerte litt på denne kommentaren:

Hun har fine former og er Norges svar på Jennifer Lopez, mener Røtterud om Damlis antrekk i «Meldodi Grand Prix» i 2009.

post-37809-0-30246200-1335375087_thumb.j post-37809-0-09581300-1335375120_thumb.j

Jeg ser ikke den.

Haha, Jennifer Lopez faktisk :hoho:

• Liker 1
Skrevet

syns hun ser helt normal ut o.O

bortsett fra den fjær-kjolen og sånt, men det er jo kostymer å bruke på scenen, så da er det jo greit :P

men ja, hvis hun har så harry klesstil så har vel mange andre i norges land det og. hva er det som ikke er harry da? : blir helt forvirra nå jeg lol :P

syns nå folk skal få kle seg i akkurat hva dem vil uten at folk skal bry seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...