Gå til innhold

Bibelvers til kirkeprogrammet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg jobber med kirkerogrammet til bryllupet vårt i juni men har ikke noe peiling på hvilke bibelvers vi skal ha i programmet??? Noen her som vet om noen fine?? er det evt en tråd om dette her som jeg kan få noen ideer fra..

Hvis du har lyst kunne du også ha skrevet hvordan ditt kirkeprogramm ser ut evt bilder da jeg også er grønn på hvilken rekkefølge det skal være???

Klem meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skrev ikke bibelvers i kirkeprogrammet.. Gå inn på kirken.no og søk opp vigselsliturgien, så ser du hva du skal ta med :) vi bestilte program fra optimalprint, og der stod det forslag på hvordan programmet kunne se ut! Vi brukte forslaget, og modifiserte det sånn at det ble som vi ville ha det :) vil anbefale å ha samtale med presten/vigsler før du lager programmene :)

Lykke til!

Skrevet

Hos oss gikk presten igjennom hele vigselsritualet på samtalen vi hadde med henne i forkant. Vi fikk også en liste med salmer og bibelvers å velge i, så fikk vi bestemme de vi ville og de ble satt inn på riktig plass :jepp:

Skrevet

tusen takk for svar.. da venter jeg med å gjøre de ferdig til etter vi har vært i samtale med presten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...