AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Har HTD Desire. når jeg tar bilder,blir det som en sjansespill. jeg får inn alle bildene som blir attt,men gradvis blir de borte. det kan hende jeg så bildene på mobilen for noen timer siden,og deretter blir disse borte. det er ikke snakk om en og en,men en "serie" blir borte samtidig. f.eks ble det tatt 2bilder på rad og blir det borte så blir disse borte samtidig. igår da jeg filmet og tok rundt 8-9bilder, kunne jeg se dem etterpå, men senere idag ble også disse borte. finner dem ikke igjen noen sted på mobilen. Disse bildene KAN dukke opp igjen flere mnd senere. ikke alle gjør det. er det noen som har slike problemer og vet å løse dette? kan det være at bildene blir lagret i et minnekort eller noe? likevel om dette var tilfellet så skal den ikke disappear?=?? veldig irriterende fordi det er noen viktige bilder av sammenkomst som vi hadde og disse er borte.
LadyStarlight Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Var sånn på min htc incredible s en stund, vet ikke om det var noen oppdateringer, at tlf fikk hard reset eller at jeg tok ut og inn minnekortet, problemet ble hvertfall borte. Skaffer du deg Astro skal du kunne finne bildene
Nora90 Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Har samme problemet på min telefon. Gikk over til å bruke QuickPic, da løste alt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå