AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg er på en slags dating side, men ingen av guttene der er sånn type gutt jeg ser etter. Så nå lurer jeg på om min type drømmegutt i det hele tatt eksisterer? Jeg letter Ikke etter en gutt her, jeg bare lurer på om dere andre mener at denne type gutt fins eller ikke. Jeg ser etter en gutt i midten/slutten av 20 åra. Da jeg selv ikke er noe særlig sosial av meg, ønsker jeg ikke en gutt som er suuuper sosial. Ser etter en hjemmekjær rolig gutt. Men selvom han er rolig ønsker jeg at han har humor og kan dra ut en gang i blant. Jeg har ikke noe høyere utdanning så han trenger ikke ha noe mere utdannelse en videregående. Ønsker også at han skal bo for seg selv og klare og holde det nokså rent rundt seg. Jeg er sjernert og har derfor ikke det noe travelt med og treffe han før jeg har snakket med han en stund (syns alle skal avtale og møtes med engang, blir for kjapt for meg) Også teller jo utseende litt også da Søt og høy Så hva tenker dere. Fins sånne typer gutter der ute? Og isåfall hvor
strawberry Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Synes da ikke det var for store krav? Men kan være lurt å ikke tenke over hva du leter etter, men heller bli kjent med folk og se om de likevel er noen du ønsker å være sammen med. :-) 1
Gjest Høymann Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 (endret) Du beskrivde meg -.- Bortsett fra bo alene(studerer, snylter på familien) 22år ... Spørs hva du legger utseende. Alle ser folk forskjellig Endret 25. april 2012 av Høymann
PelleP Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 beskriver ikke du en ganske så høy % andel av oss menn der? Han gutten finnes garantert der ute! 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Høres ut som en beskrivelse av meg bortsett fra at jeg har utdannelse. Det er omtrent en sånn som deg jeg er ute etter også
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 beskriver ikke du en ganske så høy % andel av oss menn der? Han gutten finnes garantert der ute! Jeg føler selv at det ikke er så høye krav. Men på nettet beskriver de aller fleste guttene seg som super aktive, med et stort sosialt nettverk og som de party gutta. Ønsker bare treffe en rolig, hyggelig og søt gutt. Som jeg ikke må føle at jeg må ha DET livet og vise til.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Høres ut som en beskrivelse av meg bortsett fra at jeg har utdannelse. Det er omtrent en sånn som deg jeg er ute etter også Så dere fins der ute :)Så godt og høre at det er en iallfall =) Hvorhen er du fra ?
Antlers Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Ja, det finnes mange av dem - spesielt på internett Men de er menn, da... Man er tross alt ikke "gutt" når man er 25+
flyndra90 Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg føler selv at det ikke er så høye krav. Men på nettet beskriver de aller fleste guttene seg som super aktive, med et stort sosialt nettverk og som de party gutta. Ønsker bare treffe en rolig, hyggelig og søt gutt. Som jeg ikke må føle at jeg må ha DET livet og vise til. Fordi man ønsker å virke intressant. Nå er ikke vel jeg egentlig helt motsatt av det du leter etter, lav, fester hver helg, stort vennenettverk, for ung, planlegger høyere utdanning osv. Uansett ville jeg bare si at selv om man fester mye og er veldig sosial er det ikke sikkert det er dette man ser etter i en jente. Jeg vet ihvertfall med meg selv at det hadde blitt mye mindre festing osv om jeg hadde fått meg dame. Og jeg vil absolutt ikke ha en dame som må dra ut på ting hele tiden.. Men for min del blir det ihvertfall litt kjedelig å sitte hjemme en lørdagskveld aleine, er man med en jente er det noe annet..
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Ja, det finnes mange av dem - spesielt på internett Men de er menn, da... Man er tross alt ikke "gutt" når man er 25+ Hvor på internett finner man de? finner ingen av den typen jeg.. Men du har rett i at når man er 25 + så er man ikke lengre gutt, man burde iallefall ikke være det
Gjest Janus Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Synes ikke du ber om så mye jeg, så han her tror jeg det finnes flere av. Det er bare å fortsette søket, så dukker han nok opp.
Gjest Elihol Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Signerer Flyndra90. Man ønsker å virke interessant, men mange er nok slik du ønsker egentlig. De føler vel at det blir for kjedelig å skrive.
Yme Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 (endret) Så hva tenker dere. Fins sånne typer gutter der ute? Og isåfall hvor Det der var jo en veldig generell beskrivelse da. Jeg passer lett inn der, sammen med omtrent alle andre gutter jeg kjenner. Ja, det finnes mange av dem - spesielt på internett Men de er menn, da... Man er tross alt ikke "gutt" når man er 25+ Hæjjhæjjhæjj... Jeg er 27, og jeg er ikke noe mann! Jeg blir helt forvirra når jeg feks skal bytte noe i en butikk, og de kontakter sjefen og sier "det står en mann her, som skal...". Hvor er denne mannen?? Jeg er nok fortsatt en gutt, men jeg kan strekke meg til å være en kar, fyr eller type. Endret 25. april 2012 av Yme 2
Knirke Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 Hæjjhæjjhæjj... Jeg er 27, og jeg er ikke noe mann! Jeg blir helt forvirra når jeg feks skal bytte noe i en butikk, og de kontakter sjefen og sier "det står en mann her, som skal...". Hvor er denne mannen?? Jeg er nok fortsatt en gutt, men jeg kan strekke meg til å være en kar, fyr eller type. Jeg synes det er like morsomt hver gang de på nyhetene sier at "Politiet jakter på en 18 år gammel mann, ca 180 høy..." og han har sannsynligvis ranet en godteributikk eller noe i den dur
Yme Skrevet 25. april 2012 #15 Skrevet 25. april 2012 Jeg synes det er like morsomt hver gang de på nyhetene sier at "Politiet jakter på en 18 år gammel mann, ca 180 høy..." og han har sannsynligvis ranet en godteributikk eller noe i den dur Tenk at de går inn for å forvirre folk på den måten der
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #16 Skrevet 25. april 2012 Jeg skjønner ikke. Denne tråden kunne ha vært bare "Jeg ser etter en høy og søt gutt, hvor finner jeg de?". Resten av det du "leter etter" er jo stortsett alle.
-Jiinxs- Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 Lurer på om det finnes en slik jente, som TS beskriver. Er hvertfall noe i den duren jeg er etter. Jeg tror gutten/mannen du beskriver finnes.
KaDust Skrevet 26. april 2012 #19 Skrevet 26. april 2012 Jeg er sammen med en sånn type gutt, så ja de finnes. :gjeiper: Hvor de finnes? Nja, litt overalt tenker jeg. Jeg fant min på camping/stranda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå