Gå til innhold

CUBUS-serien fra Bolia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært innom Bolia for å se etter ny sofa, vi er hovedsakelig ute etter en modulsofa.

Jeg synes CUBUS-sofaen virker finest, og er det noen som har erfaring med den? Har den god sittekomfort og holder den fasongen?

Har prøvesittet den, men jeg kan ikke sitte på Bolia i 3-4 timer bare for å sjekke hvordan den er i lengden. Hehe.

Link til CUBUS-sofa

Hvis noen andre har erfaring med Bolias modulsofaer, let me know!

De har 20% avslag på alle sofaer denne måneden, og mandag er den siste dagen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har CUBUS her???

Skrevet

Jeg har ikke Cubus, men vi har sofaen Seville. Den passer godt inn i stuen vår, og er både god å sitte i samt pen. Men jeg synes ryggen er for lav, og vil ikke velge en sofa med slik rygg en gang til.

Skrevet

Vi har også Seville, og syns ryggen er perfekt. Men ryggen til Cubus syns jeg er altfor lav. Liker også veldig godt Scandinavia-serien fra Bolia.

AnonymBruker
Skrevet

Det må være en modulsofa! Link til alle modul-sofaene!

Er det noen som har noen erfaringer med en av de? Og om ryggen er for kort eller?

Skrevet

Jeg vil aldri kjøpe en slik sofa, fordi ryggen er for lav. De fleste sofane i Bolia har lav rygg og det liker jeg ikke. Da vi skulle kjøpe ny sofa, vurderte jeg Bolia også, men ble skuffet hvor ukomfortable sofaene var. Vi kjøpte sofa et annet sted og ryggen er høy nok. Angrer ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...