Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta sangtimer nå for å trene opp igjen stemmen, og jeg vet godt at jeg ikke er særlig god til å synge. Haha! Jeg må ta med en sang jeg kan og synge for henne.... men her kommer problemet, jeg aner ikke hvilken jeg skal ta med! Jeg kan egentlig ingen bedre enn andre. Så, er det noen av de kjente sangene som har vært populære nå eller tidligere som kan være enkel og grei (ganske lett) å synge? Vanskelig å vite for dere, men jeg aner ikke om jeg har særlig lys eller mørk sangstemme osv. Særlig kraftig er den ikke, hvertfall. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Beatles kanskje? Yellow Submarine om du har lys stemme, og Hey Jude om du har mørk? Merker vel fort hvilken du får best til?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har lys eller mørk, faktisk. Tror jeg har lys.

Skrevet

trene den opp igjen til hva?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal se om den kan hjelpe mot et problem jeg har med stemmen.

Skrevet

Hvilken musikk liker, og kan du da? Har selv tatt sangtimer og får absolutt mest ut av å synge sanger jeg liker :)

AnonymBruker
Skrevet

DEt var det læreren sa også, men jeg er så utrolig blank. Liker coldplay, foo fighters, litt sånn fra vglistene nå og da... Men jeg bare trenger noe som er så lett som mulig. Tror stemmen min er lys.

Skrevet

Hvis du liker Coldplay så kan Fix You funke dersom du har lys stemme. Søk på "Fix You karaoke" på YouTube og se hvordan det går :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg endte faktisk opp med fix you, etter hun foreslo det! Var faktisk en veldig artig time :)

Skrevet

Så bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...