Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KAn noen anbefale gode fliseklemmer/hair grips/bobby pins? De jeg har fra Cubus, Kicks, H&M er ikke bra...de holder ikke på håret mitt og de gir etter veldig lett...Fikk satt opp håret hos frisør en gang, og de fliseklemmene hun brukte var kjempe bra. Vil gjerne ha noen i tilsvarende kvalitet som ikke er altfor dyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*bump*

Skrevet

Jeg bruker sånne fra HM, men sprayer de med hårspray før jeg setter de i håret. Gjør at de blir litt klissete og sitter bedre.

AnonymBruker
Skrevet

kan være du som ikke setter de i på riktig måte, og at frisøren hadde en god teknikk på det :)

Skrevet

kan være du som ikke setter de i på riktig måte, og at frisøren hadde en god teknikk på det :)

Nei, er nok mer enn det...Jeg fikk jo logisk nok med meg disse hjem (Hun satte jo opp håret mitt itl en helaften), og jeg brukte dem selv i ettertid og de virket veldig mye bedre enn andre billigmerker. Har da kun 1 igjen, fliseklemmer er tross alt forbruksvare som bare forsvinner ;)

Skrevet

Trooor frisørsalonger selger fliseklemmer, har iallefall sett det der. Dra innom en og spør!

Skrevet

Jeg syns de de har på glitter er veldig gode!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...