Gjest Madam Felle Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Jeg skulle for første gangen prøve dette, og var veldig spent på resultatet. Først brukte jeg en skrubbekrem for å rense huden skikkelig, så la jeg på veldig lite av Dior bronze krem. Må si at jeg ble mektig imponert over resultatet, for allerede etter en liten time kunne en skimte en gyllen farge. Dagen etter hadde jeg fått en fin brunfarge. Så jeg anbefaler Dior Bronze på det sterkeste til alle som vil føle seg litt frsikere nå på denne årstiden.
Musemor Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 Helt enig, den har blitt en klar favoritt hos meg! :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 hvor kjøpte du den? prisen?.. har aldrig hatt en peeling, hvordan gjør man det og skal man bruke noe krem? børste? så fall hva heter kremmen?. osv... :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 25. januar 2004 #5 Skrevet 25. januar 2004 Jeg har bare brukt den i ansikte nå, for kroppen er det ingen andre enn min kjære som ser. Skrubbekremen jeg brukte er: Exfoliant corps fra Christian Dior. Tok meg en dusj og tok veldig lite på hånden, og bare gnidde det inn i ansiktet. Skylte godt av, og ansiktet ble mykt som en barenrumpe Tørket meg skikkelig, og smurte inn med brun uten sol. Lite der også, for den er veldig drøy. Prisen på begge deler kom på ca 450 kr, men de er veldig drøye begge deler. Brun uten sol kostet rundt 250 kr tror jeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå