AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 sønnen min blir mobbet på skolen og i dag så tok hovedmobberen tak i sønnen min og presset han opp mot en vegg og truet han og snakket stygt til han og stakk fingrene i magen på han.. da en lærer kommer forbi og sønnen min sier i fra så sier mobberen at de bare tuller og hun hører på han så sønnen min ser ingen annen mulighet enn i forsvare seg. han tar da et tak i skrittet til gutten og klyper til ikke for hardt men gutten fikk vondt og trakk seg unna han gråt ikke. dette så læreren og nå er min sønn utvist for sextrakasering. hvordan er det mulig ? er det ikke lov å forsvare seg? at skolen reagerer sånn som dette her men ikke bryr seg når det er jeg som ringer ned for å få slutt på mobbing som jeg har gjort mange ganger er noe jeg har problemer med og forstå
Gjest Vettel Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Må jo si det er litt rart å gå til angrep når læreren er kommet da. Din sønn kunne jo snakket med læreren når mobberen hadde gått sin vei, ikke angrepet han "kun" når læreren var tilstede. Hadde jo forstått at han hadde forsvart seg med en gang, mens ingen voksne var tilstede. Du bør ringe rektor og be om samtale med rektor og læreren som så dette.
Gjest Offensive Pie Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Du har kontaktet skolen tidligere med bekymringer om mobbing, og det er slik skolen/læreren reagerer når de ser en mobbesituasjon? Forkastelig. Har du snakket med skolen om det? Om det hadde vært min sønn, hadde jeg vurdert å la ham skifte skole! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå