AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg kjenner en gutt som jeg tror er en luring. Før bodde vi på samme sted. Vi hadde en liten flørt, og så ble det ikke mer. Så tok vi opp kontakten igjen, men denne gangen var det bare tilfeldig sex. For over et år siden flyttet jeg fra dette stedet, og for noen uker tilbake var jeg på besøk hos noen venner der, og da møtte jeg selvfølgelig denne luringen. Den første dagen vi møttes hadde han det litt travelt, men han sa det var veldig hyggelig å se meg igjen og lurte på om vi kom til å treffes neste dag, noe jeg sa vi sikkert kom til å gjøre fordi begge skulle på samme fest. Dagen etter var vi på samme fest. Vi fikk ikke snakket så mye sammen, men til slutt endte det som det selvfølgelig måtte - i senga... Da jeg dro hjem fikk jeg en mld hvor han takket for sist og lurte på om jeg allerede hadde dratt, noe jeg svarte på. Men så hørte jeg ikke noe mer... Kanskje litt vanskelig for dere å avgjøre - men om det finnes noen jenter med erfaring med slike gutter, eller noen gutter som tenker slik som ham... Kanskje dere har tips og råd?? Aner ikke hva jeg skal legge i dette, fordi jeg kjenner at jeg fortsatt har en del følelser for fyren!
Cho Kon It Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Han er vel ikke en luring, bare en fyr som har lyst til å ha sex med deg! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Ja, men jeg vil jo ikke bare det.. Og det er jeg ganske sikker på at han vet. Derfor forvirrer det meg litt når han plutselig er så innmari hyggelig når vi treffes, sender melding når jeg har dratt osv... Hadde det bare vært for sexens skyld hadde han kanskje droppet å sende melding med takk for sist, eller? Da hadde han jo allerede fått seg
Cho Kon It Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Ja, men jeg vil jo ikke bare det.. Og det er jeg ganske sikker på at han vet. Derfor forvirrer det meg litt når han plutselig er så innmari hyggelig når vi treffes, sender melding når jeg har dratt osv... Hadde det bare vært for sexens skyld hadde han kanskje droppet å sende melding med takk for sist, eller? Da hadde han jo allerede fått seg "Ganske sikker"? Du kan ikke være sikker på at han vet noe som helst så lenge du ikke har sagt det til han med rene ord. Og du hadde vel ikke giddet å ha sex med en fyr som oppførte seg som en dritt? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Da vi flørta for ca to år siden sa jeg det til han i alle fall.. Men det er jo altså lenge siden. Så jeg vet ikke helt.. Nei, jeg kunne i alle fall ønske jeg ikke gadd å ha sex med en som oppførte seg som dritt, men det har vært tilfeller før hvor han ikke har vært verdens snilleste og jeg likevel har blitt med han hjem... Huff!
Gjest ...sunny... Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Dersom du ønsker noe mer enn kun sex, kan det jo være lurt å VENTE med dette. Du gir litt feile signaler når du hopper til køys med han med en gang!!!
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Det virker, for meg, som om det bare er sex Enn så lenge i alle fall..
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Høres ikke ut som han trenger å være spesielt lur for å få sin dose med sex av deg. Du spiller ikke akkurat "hard to get" ved å hoppe rett til køys med ham de to siste gangene dere har møttes. 1
Gjest Anna.S Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Hadde han vært intressert i noe mer enn sex hadde han vært sammen med deg på hele festen, ikke bare tatt deg med hjem. Sorry men skal du få deg kjæreste må du søke etter en kjæreste og ikke dele ut godene før du har funnet en som er intressert i deg og ikke bare sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Takk for svar alle sammen Ja, nei, det var vel ikke spesielt lurt å ha sex med han så fort Men jeg hadde jo også lyst... :D hehe. Får vel bare se hva som skjer da! Huff, skulle så gjerne visst det allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå