Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Vi har kjøpt gifteringer idag, og jeg skulle gjerne hatt en link til dem... Noen som er søkekløppere her? Jeg er helt grønn på området....... :oops: Serien heter Promise og føres av Thune.....
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 http://www.thune.no/thuneshop/Default.asp?...cookie%5Ftest=1 Her kanskje?
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #3 Skrevet 24. januar 2004 Gå inn på anledning deretter bryllup og deretter på gifteringer
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Finner bare tre forskjellige ringer der og det er ingen av dem...
Tusenogtredve Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Dersom du går inn på linken til ibe og skrive promise i søkefeltet (langt oppe til venstre) får du opp 7 promise-ringer. Kanskje din?
Tari Skrevet 24. januar 2004 #9 Skrevet 24. januar 2004 Flotte ringer! vi har disse som forlovelsesringer men jeg har ikke peiling på hva slags ringer vi skal ha til bryllupet...Kanskje litt bredere av samme typen, og uten diamant i min? Hvor lenge før bør man bestille ringer?
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #10 Skrevet 24. januar 2004 Han på Thune sa minimum tre uker før. Hvorfor kan dere ikke ha de samme ringene til bryllupet?
Tari Skrevet 24. januar 2004 #11 Skrevet 24. januar 2004 Han på Thune sa minimum tre uker før. Hvorfor kan dere ikke ha de samme ringene til bryllupet? Vi kan jo det, men vi har litt lyst på nye ettersom det har skjedd så mye i livet vårt etter forlovelsen, og vi vil at ringene skal markere det livet vi begynner på nå, sammen med den lille sønnen vår...Er kanskje litt rart men...
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #12 Skrevet 24. januar 2004 Ikkeno rart i det :blunke: Vi skal ha nye fordi her er det bare jeg som har ring.
Tari Skrevet 24. januar 2004 #13 Skrevet 24. januar 2004 Ikkeno rart i det :blunke: Vi skal ha nye fordi her er det bare jeg som har ring. ja, da må dere jo ha nye :D Jeg hadde er fryktelig strev med å finne ringer som samboeren ville gå med, er fryktelig ujålete av seg...
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #14 Skrevet 24. januar 2004 Min har ikke tenkt å gå med sin i det hele tatt, ikke på jobb, ikke hjemme.... Men når han skal ut med gutta...... Da har han ikke noe valg
Tari Skrevet 24. januar 2004 #15 Skrevet 24. januar 2004 Min har ikke tenkt å gå med sin i det hele tatt, ikke på jobb, ikke hjemme.... Men når han skal ut med gutta...... Da har han ikke noe valg He he, ja jeg sjekket badet i går før min kjære dro på hyttetur for å se om han hadde lagt fra seg ringen Jeg så den ikke noe sted så jeg går utifra at den sitter på fingeren...
Pusekatt Skrevet 24. januar 2004 #16 Skrevet 24. januar 2004 Min har ikke tenkt å gå med sin i det hele tatt, ikke på jobb, ikke hjemme.... Men når han skal ut med gutta...... Da har han ikke noe valg Jeg hadde ikke satt spesielt stor pris på om min kjære ikke brukte ringen sin (hvilket jeg også har sagt til ham). Hvordan aksepterer du at han ikke vil bruke ringen sin da, Tex? Bare lurer......
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #17 Skrevet 24. januar 2004 Han jobber med strøm, så han bør ikke bruke den på jobb. Her hjemme går ikke jeg med ringer i det hele tatt så jeg kan ikke forvente at han skal bruke den her.... Han kan ikke fordra å bruke smykker av noe slag, og han skal da ikke i fengsel heller..... Men klart, hadde han jobbet på kontor eller noe.......
Tari Skrevet 24. januar 2004 #18 Skrevet 24. januar 2004 Han jobber med strøm, så han bør ikke bruke den på jobb. Her hjemme går ikke jeg med ringer i det hele tatt så jeg kan ikke forvente at han skal bruke den her.... Han kan ikke fordra å bruke smykker av noe slag, og han skal da ikke i fengsel heller..... Men klart, hadde han jobbet på kontor eller noe....... Samme grunn til at min kjære legger fra seg ringen innimellom, men han har jobbet med prosjektering i det siste så da har han tatt den på :D Hvorfor bruker ikke du ring hjemme? *nysgjerrig*
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #19 Skrevet 24. januar 2004 Orker ikke gå med noe som helst hjemme... Tar av klokke, ringer og øredobber..... vane-sak sikkert :blunke:
Gjest MrsL Skrevet 25. januar 2004 #20 Skrevet 25. januar 2004 Ringene dine var kjempefine Tex Fikk lyst på nye selv også, men vi bruker forlovelsesringene til gifteringer også vi......... Og min kjære går med ringen 24/7 så der er det ingen problemer Han stusser nesten om jeg ikke har den på om natta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå