AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg vurderer å skrive en melding på facebook til en jeg er veldig betatt av. Vi er i samme vennegjeng, men blir en god stund til neste gang jeg ser han gjennom den. Han er skjeldent/aldri pålogget og jeg har ikke mobilnummeret hans, så det må blir på brev. Men hva kan jeg skrive for å ikke virke creepy? Vet at han hvertfall har vært litt interessert i meg, men aner ikke hvordan ting er nå. Er veldig uerfaren innen dette, er ganske ung.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Bare skriv noe kort, f eks "Hei, jeg synes du er kul " eller noe sånt, bare for å få etablert en kontakt. Så svarer sikkert han og så skriver dere plutselig fram og tilbake. Ikke legg ut om noe som helst i den første meldingen, ihvertfall.
Gjest Anna.S Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Bare skriv noe kort, f eks "Hei, jeg synes du er kul " eller noe sånt, bare for å få etablert en kontakt. Så svarer sikkert han og så skriver dere plutselig fram og tilbake. Ikke legg ut om noe som helst i den første meldingen, ihvertfall. Enig med denne Gjør det så enkelt som mulig! Bare skriv f.eks Hei Hei, alt vel med deg? Hyggelig å se deg på "navn på fest eller noe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå