Gå til innhold

Hvordan ville du tolket dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å skrive en melding på facebook til en jeg er veldig betatt av. Vi er i samme vennegjeng, men blir en god stund til neste gang jeg ser han gjennom den.

Han er skjeldent/aldri pålogget og jeg har ikke mobilnummeret hans, så det må blir på brev.

Men hva kan jeg skrive for å ikke virke creepy? Vet at han hvertfall har vært litt interessert i meg, men aner ikke hvordan ting er nå.

Er veldig uerfaren innen dette, er ganske ung.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hva du vil skrive da?

AnonymBruker
Skrevet

Bare skriv noe kort, f eks "Hei, jeg synes du er kul :) " eller noe sånt, bare for å få etablert en kontakt. Så svarer sikkert han og så skriver dere plutselig fram og tilbake. Ikke legg ut om noe som helst i den første meldingen, ihvertfall.

Gjest Anna.S
Skrevet

Bare skriv noe kort, f eks "Hei, jeg synes du er kul :) " eller noe sånt, bare for å få etablert en kontakt. Så svarer sikkert han og så skriver dere plutselig fram og tilbake. Ikke legg ut om noe som helst i den første meldingen, ihvertfall.

Enig med denne :) Gjør det så enkelt som mulig! Bare skriv f.eks Hei Hei, alt vel med deg? Hyggelig å se deg på "navn på fest eller noe"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...