Umi Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Leste i et blad for en liten stund siden (husker ikke hvilket). Der stod det at tannblekingsmidler man får kjøpt hos diverse parfymerier skulle være ganske effektive og ikke slite særlig på tennene. Noen som vet om dette stemmer? Erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 det er mulg det stemmer, men siden skinnen ikke er tilpasset tennene dine, har resultatet lett for å bli skjollete. Dette er veldig vannsklig og få orden på senere. Vil anbefale deg og gå til tannlegen og få laget en skinne, selv om dette er mye dyrere.
~Moon~ Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Sier du det ? Det hadde jo vært flott... Men jeg har hørt det motsatte... Jeg prøvde noe slikt engang, men det gav ingen virkning..
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Igia tannblekningssystem funker bra.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #6 Skrevet 24. januar 2004 Igia tannblekningssystem funker bra. kan du fortelle lit om den?.. hvor mye den kostet, hvor lang tid det ble noe resultat om du ble fornøyd, hvor du fikk fatt i den osv..??
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 Jeg ante en forskjell allerede etter første gang jeg brukte den. Kjøpte den på TV Shop men vet ikke om de seller den ennå.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #8 Skrevet 25. januar 2004 Jeg ante en forskjell allerede etter første gang jeg brukte den. Kjøpte den på TV Shop men vet ikke om de seller den ennå. kan du utdype lit mer,? pris,prosess osv.?? takk :D
Umi Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2004 Takk for svar! Tar nok ikke sjansen på å prøve hvis det er fare for at det blir skjoldete..
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2004 #10 Skrevet 25. januar 2004 Det koster litt å få tilpasset utstyr hos tannlegen, men det er en investering! Jeg betalte 1000 kroner for tilpassing av skinner (i plast) og så betaler du ca. 450 kroner for blekemiddel. Det benyttes i en uke til 14 dager. Utstyret du får av tannlegen koster endel mer, men lønner seg i lengden, skinnene er dine til odel og eie, og blekemidlet er effektivt. Du trenger kanskje påfyll etter en tid (alt avhengig av om du røyker/drikker mye te eller kaffe etc.) men resultatet blir garanter bra!
Titti72 Skrevet 26. januar 2004 #11 Skrevet 26. januar 2004 Hva med slitasje på tennene av den skinna m/middel fra tannlegen?
Gjest Madden Skrevet 27. januar 2004 #12 Skrevet 27. januar 2004 Jeg har ikke opplevd noe problem av den art! snakket med tannlegen om det og han sa at noe ubehag er vanlig den perioden du holder på med blekingen (ising i tennene etc.)Men han mente at det var forbigående plager og kunne avhjelpes med f.eks å bruke sensodyne tannkrem e.l. Skinnene er laget av bøyelig plast (gjennomsiktige) og det finnes ingen "slipe-partikler" i blekingen, det er kjemisk bleking.
Umi Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2004 Oj, så billig det var hos din tannlege Medden! Mener det var 3000; tannlegen min skulle ha for det samme. Har ikke råd til det nå hvertfall. Kan jeg få tilpasset utstyr osv hos en annen tannlege eller må man være fast pasient for at de skal ta meg imot?
Gjest gjesten Skrevet 27. januar 2004 #14 Skrevet 27. januar 2004 hm.. mistenker at min nye tannlege også er dyr på dette, kanskje jeg også skal gå til en annen når tiden er inne for å bleke tennene!? Du blir vel pasient hos de når du kommer, men det betyr jo ikke at du trenger å gå dit for videre behandling. Det koster sikkert litt ekstra fordi man er der første gang og de tar en ordentlig underøskelse, men om det er tusenlapper å spare, så er det vel ikke tvil om hva som lønner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå