Dolly-Betty Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg har nettopp giftet meg og ønsker å endre etternavn på mailene mine. Selve adressen kan vel ikke endres, men tenker at det skal stå hele navnet mitt som avsender. Regner med det kan endres i profilen, men finner ikke helt ut hvor. Noen andre som har strevd med dette?
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Først og fremst: gratulerer! På Gmail går du inn på kontoinnstillingene - > edit profile -> klikk på navnet ditt (ser ikke ut som om det går an å klikke på det, men når du gjør det så får du opp en boks hvor du kan endre det) Yahoo regner jeg med at har noe av den samme greia
Dolly-Betty Skrevet 26. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2012 Først og fremst: gratulerer! På Gmail går du inn på kontoinnstillingene - > edit profile -> klikk på navnet ditt (ser ikke ut som om det går an å klikke på det, men når du gjør det så får du opp en boks hvor du kan endre det) Yahoo regner jeg med at har noe av den samme greia Takk for det! Det ser ut til at jeg fikk til begge kontoene nå. Kan ikke endre på selve adressen, men greit at navnet står med mitt fulle nye navn synes jeg
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hvis du vil endre selve adressen må du lage en ny konto. Du kan sette opp den gamle til å videresende til den nye.
Dolly-Betty Skrevet 26. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2012 Hvis du vil endre selve adressen må du lage en ny konto. Du kan sette opp den gamle til å videresende til den nye. Ja, tenkte på det, men da blir det sånn en lang adresse. To fornavn og to etternavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå