Gå til innhold

Endre etternavn på yahoomail og gmail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp giftet meg og ønsker å endre etternavn på mailene mine. Selve adressen kan vel ikke endres, men tenker at det skal stå hele navnet mitt som avsender. Regner med det kan endres i profilen, men finner ikke helt ut hvor.

Noen andre som har strevd med dette? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Først og fremst: gratulerer! :)

På Gmail går du inn på kontoinnstillingene - > edit profile -> klikk på navnet ditt (ser ikke ut som om det går an å klikke på det, men når du gjør det så får du opp en boks hvor du kan endre det) :)

Yahoo regner jeg med at har noe av den samme greia :)

Skrevet

Først og fremst: gratulerer! :)

På Gmail går du inn på kontoinnstillingene - > edit profile -> klikk på navnet ditt (ser ikke ut som om det går an å klikke på det, men når du gjør det så får du opp en boks hvor du kan endre det) :)

Yahoo regner jeg med at har noe av den samme greia :)

Takk for det!

Det ser ut til at jeg fikk til begge kontoene nå. Kan ikke endre på selve adressen, men greit at navnet står med mitt fulle nye navn synes jeg :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil endre selve adressen må du lage en ny konto. Du kan sette opp den gamle til å videresende til den nye.

Skrevet

Hvis du vil endre selve adressen må du lage en ny konto. Du kan sette opp den gamle til å videresende til den nye.

Ja, tenkte på det, men da blir det sånn en lang adresse. To fornavn og to etternavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...