AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Personlig så forbinder jeg ordet interessert med forelskelse eller begynnende forelskelse, men lurer på hva egentlig andre legger i ordet? Hvis noen sier at de er interessert, kan det like gjerne bety at de er interessert i bare sex eller betyr det vanligvis at de er interessert i mer enn sex?
frøkna Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 interessert for meg er det som skjer en stund før forelskelse. Man vet ikke helt hvor det går fordi man ikke kjenner vedkommende så godt men har fått ett godt inntrykk så man er interessert i å vite mer Om noen hadde sagt de var interessert ville jeg regnet med de mente noe mer enn bare sex ja..
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Om jeg er interessert i en person har jeg sett for meg ham som en potensiell kjæreste. Fra jeg er interessert kan det enten gå ene veien; jeg mister interessen, eller at jeg blir forelsket
Gjest Anna.S Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Enig med Lizbeth.For meg er forelskelse noe jeg føler når jeg kjenner at jeg er betatt av noen som jeg kan komme til å elske. Altså før elskelse - forelskelse. Er jeg intressert i noen er det fordi jeg kan bli forelsket i personen. Da er jeg allerede betatt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 1. Interessert 2. Betatt 3. Forelsket 4. Elsker (5. Hater)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 interesert for meg betyr at "hey du, jeg har sett for meg deg som en potensiell partner fordi du er grisehot, og jeg vil bli bedre kjent med deg" sånn veldig direkte oversatt hehe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå