Gå til innhold

Loreal gloss color shampoo - pris?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Noen som vet hva denne sjampoen koster på frisørsalonger? Hvis jeg bestiller fra Lookfantastic kommer prisen på 120kr inklusive frakt, men hvis prisforskjellen er liten, kjøper jeg den heller i salong...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

For den som måtte lure - den kostet meg 135 kr i salong her hjemme. Ikke så mye å spare, med andre ord.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du kjøpt den og brukt den nå? I såfall, hvordan var den?

Har akkurat bestilt endel Loreal produkter fra lookfantastic, blant annet den shampoen. Så er den noe bra?

-Tanya

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har brukt den to ganger allerede, og er fornøyd jeg! Har ganske nyfarget hår nå, men regner med at den vil holde håret fra å falme så mye. Men jeg må nesten få brukt den litt mer før jeg kan komme med en endelig mening. Får fint og luftig hår i det minste!

Skrevet

Håret blir veldig blankt og fint av den shampooen. Jeg såg forskjell allerede etter første vask.

Skrevet

Jeg har lysebrunn glansvask over stripene for og ikke bli så blond.ø Den beige tar godt vare på det :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Så flott da!! Gleder meg til den kommer i posten :)

Jeg bestilte den beige, som er spesielt for highlights. Har nemlig mørkt hår, med enmdel lyse striper i. Noen av dere som har denne beige varianten? Hvordan blir stripene? Får shampoen frem stripene bedre pga shine effekten?

-Tanya

Skrevet

Det er vel den jeg har .. Som sagt er jeg veldig fornøyd med den, den hjelper til slik at " spillet" i håret bevarer seg ;:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...