Gjest Tristessa Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Noen som vet hva denne sjampoen koster på frisørsalonger? Hvis jeg bestiller fra Lookfantastic kommer prisen på 120kr inklusive frakt, men hvis prisforskjellen er liten, kjøper jeg den heller i salong...
Gjest Tristessa Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 For den som måtte lure - den kostet meg 135 kr i salong her hjemme. Ikke så mye å spare, med andre ord.
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Har du kjøpt den og brukt den nå? I såfall, hvordan var den? Har akkurat bestilt endel Loreal produkter fra lookfantastic, blant annet den shampoen. Så er den noe bra? -Tanya
Gjest Tristessa Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har brukt den to ganger allerede, og er fornøyd jeg! Har ganske nyfarget hår nå, men regner med at den vil holde håret fra å falme så mye. Men jeg må nesten få brukt den litt mer før jeg kan komme med en endelig mening. Får fint og luftig hår i det minste!
Sirius Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Håret blir veldig blankt og fint av den shampooen. Jeg såg forskjell allerede etter første vask.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har lysebrunn glansvask over stripene for og ikke bli så blond.ø Den beige tar godt vare på det :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Så flott da!! Gleder meg til den kommer i posten Jeg bestilte den beige, som er spesielt for highlights. Har nemlig mørkt hår, med enmdel lyse striper i. Noen av dere som har denne beige varianten? Hvordan blir stripene? Får shampoen frem stripene bedre pga shine effekten? -Tanya
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Det er vel den jeg har .. Som sagt er jeg veldig fornøyd med den, den hjelper til slik at " spillet" i håret bevarer seg ;:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå