coda Skrevet 26. januar 2004 #21 Skrevet 26. januar 2004 Uansett kan det være verd å tenke på om du virkelig trenger en bryllupskake til så mange personer som dere har invitert. Ikke alle liker den typen kake, og det er garantert mange som ikke forsyner seg med like mye som beregnes på en person. Vi hadde "bare" en to-etasjes bryllupskake, laget av en privatperson, helt nydelig! Tror vi betalte 700,-. Bare den nederste kaken forsvant, så vi satt igjen med en hel kake etterpå. En fire-etasjes bryllupskake er flott å se på, men for min del hadde det ikke vært verd pengene, gleden varer jo ikke så lenge...
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #22 Skrevet 26. januar 2004 Vi blir bare 45, så det er ikke snakk om en diger kake. Men onkelen min er et kakemonster...så vi bør kanskje regne at vi er 50 i stedet! Vi skal heller ikke ha marsipankake. Forloveden min liker ikke marsipan (også det som er så godt!) så det blir noe annet. kanskje med sjokolade, eller noe friskt noe.
Tari Skrevet 26. januar 2004 #23 Skrevet 26. januar 2004 Vi blir bare 45, så det er ikke snakk om en diger kake. Men onkelen min er et kakemonster...så vi bør kanskje regne at vi er 50 i stedet! Vi skal heller ikke ha marsipankake. Forloveden min liker ikke marsipan (også det som er så godt!) så det blir noe annet. kanskje med sjokolade, eller noe friskt noe. Du kan jo ha en etasje med feks. sjokolade og en etasje med marispan :D
Aelwyn Skrevet 26. januar 2004 #24 Skrevet 26. januar 2004 Jeg var innom baker Halvorsen her i byen og de kunne lage blant annet etasje kake med ostekake,sjokolade kake etc. I samme stilen, men litt forskjellig utseende og smak da. :D
nessi Skrevet 26. januar 2004 #25 Skrevet 26. januar 2004 Du kan jo ha en etasje med feks. sjokolade og en etasje med marispan :D Forloveren min skal lage vår kake, og da jeg ikke liker marsipan har vi bestemt oss for sjokoladekake. Forloveren min og jeg satt akkurat nå i telefonen og diskuterte hva slags hvit lokk hun skal ha på sjokoladekakene, og ble enige om at jeg skal overraske min kjære med at lokket blir marsipan. Det kan jo jeg bare la være å spise, mens min kjære elsker det. Da får vi det vi helst vil ha begge to.
Tari Skrevet 26. januar 2004 #26 Skrevet 26. januar 2004 Forloveren min skal lage vår kake' date=' og da jeg ikke liker marsipan har vi bestemt oss for sjokoladekake. Forloveren min og jeg satt akkurat nå i telefonen og diskuterte hva slags hvit lokk hun skal ha på sjokoladekakene, og ble enige om at jeg skal overraske min kjære med at lokket blir marsipan. Det kan jo jeg bare la være å spise, mens min kjære elsker det. Da får vi det vi helst vil ha begge to.[/quote'] Om det ikke er i kjærlighetens "ånd" så vet ikke jeg. Da blir han sikkert glad! Er det noen som har smakt det forresten?
Augustbrud02 Skrevet 27. januar 2004 #27 Skrevet 27. januar 2004 Vi betalte 925 kr for en 3 etasjers kake til 60 stykker. Bilde finnes på vår hjemmeside.
Engel Skrevet 27. januar 2004 #28 Skrevet 27. januar 2004 Jeg skal bake selv, sjokoladekake med marsipan. Nam! Skal ha fri hele dagen før bryllupet, og regner ikk med å ha noe annet å gjøre den dagen enn å pynte lokalet på kvelden. Men så har vi et lite, enkelt bryllup da... Og ingen dør om ikke alt er perfekt..
¤Tiili¤ Skrevet 27. januar 2004 #29 Skrevet 27. januar 2004 Vi får den gratis, da sambo er baker og får bryllupssgave av arbeidsplassen, og da vil jeg bestemme selv hvordan den skaø se ut osv, men jeg vet ikke enda...er ikke så begeistret for marsipan, så jeg får tenke litt mer på den.. :klø:
Marit Skrevet 27. januar 2004 #30 Skrevet 27. januar 2004 Skal verken ha marsipankake eller sjokolade. Vi skal ha 2 etg. Ostekake med ekte roser på. En aldeles nydelig kake både å se på å spise. Den er fantastisk god. Den kommer meg på litt i overkant av 1500 kr ca. Baker heller en marsipankake ved siden av.
Wenke Skrevet 27. januar 2004 #31 Skrevet 27. januar 2004 Vi skal kjøpe kaken hos Arne Johannesen i Sandnes. 5 etg. for 1490,-!!!! Kjempe billig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå