Gå til innhold

Pris på bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan få bryllupskaken laget på Bjørnsgard, der vi skal arrangere festen. De tilbyr seg å lage en kake for kr 45,- pr gjest - vi blir maks 45, så da blir det ca. 2000 kr. Er dette vanlig pris på en bryllupskake til så mange (eller få) personer? Bør vi slå til, eller se oss rundt etter en billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bryllupskake koster kr. 1.450,- og er i tre etasjer og ment for ca. 70 personer.

Ingen depositum for stativ og ingen bringekostnader ekstra.

Skrevet

Vi bor i Bærum, og rundt i området her er det kanskje dyrere enn ellers? Hvor kjøper du deres kake, Ibe?

Skrevet

Vi kjøper vår kake hos Holms bakeri, Stjørdal/Trondheim.

Har sjekket med en del andre utsalgssteder/bakerier rundt her og har kommet til at Holms er desidert billigst og mest serviceinnstilt av dem alle :)

Skrevet

Hvor mye betalte dere andre for kaken?

Skrevet

Vi skal ha 4 etasjers bryllupskake, den er beregna for 70-80 pers, det betaler vi 2150 kr for.

Synes det er en helt grei pris.

:D :D

Skrevet

På hotellet vi skal ha bryllupet tar de 2000 for 2 etasjer, 3000 for 3 etasjer.. Men, vet ikke om jeg skal bestille der da...Bare til sammenligning :)

Skrevet

Jeg skal lage bryllupskaken vår selv, men den vi opprinnelig hadde tenkt kostet fire tusen, for tre etasjer (femti biter). Men den var dekket av hundre marsipanroser, og det koster......

Skrevet

Vi skal holde festen på losbygods og de skal ha 50krpp for byyllupskaken,så det blir ca 3000for kaken..Litt dyrt ja..Men ikke sikker på kaken enda da :)

Skrevet

Må si prisene på bryllupskake er store. Jeg ville heller fått noen jeg kjenner til å bake kake. Synes ofte at bryllupskakene er så kunstige på smak og overfylte av krem (liker ikke krem jeg) at de blir bare kvalmende og for søte.

Skrevet

Skulle gjerne ha fått noen til å bake for meg, men vet ikke om jeg stoler nok på noen til å gjøre det...hvis jeg ikke gjør det selv?!

Gjest -kebolle
Skrevet

Hei! Tenkte bare skulle advare littegrann mot å bake den selv.. Ikke fordi det ikke er hyggelig, gøy, billig etc.. Men fordi at når man gifter seg så har man så mye å gjøre, så mye man skal rekke... det dukker alltid opp noe du ikke har tenkt på og som du må gjøre..

kan jo hende det bare er meg da (gjør ofte ting i siste liten.. blei ferdig med talen min under middagen :oops: ) - men jeg tror ikke det! Mange som er stressa de siste dagene altså! Men, fins mange flinke bakere?!?

Du har nok rett i at prisene varierer veldig med hvor i landet man bor.. jeg gifta med i Grong i N-trøndelag, og vi betalte ca 1100;- for en treetasjers kake! Vi var ca 80 gjester og det ble masse til overs (og den var kjempegod..)!

Lykke til uansett da--- :ler:

Gjest -kebolle
Skrevet

vakke meninga å ha alt det der i kursiv.. :oops:

Skrevet

Vi skal få naboen til søsteren min til å bake, hun er visstnok veldig flink.. Jeg har aldri sett noe av det hun har bakt, men stoler 110% på søsteren min da (egentlig litt skummelt når jeg tenker meg om)

Skrevet

Vi skal ha en 4 - etasjers bryllupskake som koster 2500 kroner. Til ca 70 personer :P

Skrevet
Vi skal få naboen til søsteren min til å bake, hun er visstnok veldig flink.. Jeg har aldri sett noe av det hun har bakt, men stoler 110% på søsteren min da  (egentlig litt skummelt når jeg tenker meg om)

Be om å få se bilder av det hun har bakt, hvis hun har bakt for andre før kan det godt hende hun har litt å vise dere, kanskje dere kan få en smaksprøve også.

Skrevet

Takk for masse råd og info alle sammen! har tenkt litt, og det blir nok uaktuelt å bake den selv. elsker å lage kaker, men jeg har aldri bakt eller pyntet bryllupskake før, og det er nok sant at med alt stresset så har jeg sikkert nok av andre ting å henge fingrene i når tiden kommer!

Noen som har bestilt fra Siris Selskapskaker, forresten?

Skrevet

Vi fikk tilbud på 2100 for fire etg til 70 pers.

Skrevet

Hos Siris Selskapskaker? Hvor ellers hvis ikke der?

Skrevet

Dette var i Elverum, syntes det var veldig dyrt jeg da, men tanke på hva jeg kan få ting for her, Men sånn er det på et bitte lite sted med 0 konkuransse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...