Emmamor Skrevet 25. mai 2002 #1 Skrevet 25. mai 2002 Jeg og samboeren min skal planlegger å gifte oss til neste sommer. Men vi er litt usikker når det gjelder ringer. Er det noen som vet om det er mest valig å bruke forlovelsesringen til giftering, eller kan noen forklare meg hva som er forskjell på en giftering og forlovelsesring? Håper på svar!
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #2 Skrevet 25. mai 2002 hei Tror det er veldig vanlig å bruke forlovelsesringene. Vi har snakket om å kanskje kjøpe nye, slik at det blir litt spesielt, noe nytt. Men det står nok litt på økonomien når den tid kommer. Silje
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #3 Skrevet 25. mai 2002 Greit å høre. Tenkte det samme. Men samboeren min ønsker å ha en annen ring til giftering. Hvilken type ring skulle dere da eventuelt ha hatt? Den kan jo ikke være helt lik forlovelsesringen.. On 2002-05-25 19:35, anonym wrote: hei Tror det er veldig vanlig å bruke forlovelsesringene. Vi har snakket om å kanskje kjøpe nye, slik at det blir litt spesielt, noe nytt. Men det står nok litt på økonomien når den tid kommer. Silje
Barbie Skrevet 25. mai 2002 #4 Skrevet 25. mai 2002 Vi valgte og kjøpe nye ringer. Fikk de i dag,og de er bare så blanke og fine! Fra før har vi 4mm forlovelsesringer med mønster,gifteringene våre er 5,5mm og glatte. Når vi gifter oss så blir det jo en ny epoke i livet vårt,derfor føltes det mest riktig med nye ringer også. Det behøver ikke bli så dyrt heller... Ringene våre kostet i utgangspunktet 3800 kroner,men vi leverte inn noe gammelt skrot-gull og betalte derfor bare 1315 kroner for begge! Ismen
Siljetot Skrevet 26. mai 2002 #5 Skrevet 26. mai 2002 Hei Har ikke helt tenkt på det, vi har ringer i hvitt gull nå og de liker vi godt. Så de blir vel ikke så veldig annerledes... Men kanskje litt breiere enn de vi har.
scorpion73 Skrevet 26. mai 2002 #6 Skrevet 26. mai 2002 Vi har snorre ringer som forlovelses ringer, (det er som er det dumme er at vi kjøpte de vi synes var finest når vi forlovet oss). Men nå har vi bestilt nye i et annet mønster, snorre ringer det også, men vi synes de er rå lekre, så da blir det snorre hos oss.Må bare legge til at i forlovelses ringene våre står det: evig din xxxxx 24.12.96, så i gifte ringene våre vil det stå akuurat det samme, bare i runetegn.12
Emmamor Skrevet 26. mai 2002 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2002 Ringene du snakker om høres vgeldig spennende ut. Finnes det altså gifte og forlovelsesringer i snorre? eller har dere funnet noen som dere synes passer fint for anledningen? Vet samboeren min vil ha noe som er andreledes og som ikke alle andre har. Jeg for min del kunne nok heller ha tenkt meg en valgi tradisjonell en... men det finnes sikkert mange andre fine også, det er bare det at jeg har ikke vært å sett på noen enda. men kanskje det kan være en idé å sjekke ut snorre.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #8 Skrevet 26. mai 2002 Vi har valgt å bruke de ringene vi kjøpte da vi forlovet oss. Har gullringer som er 4 mm og innvendig buet. Skal få gravert inn vielsesdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen som jo allerede står der. Så i våre ringer står det "Din xx. Kairo. 20.11.99 + den nye datoen. Ringene blir pusset blanke og fine samtidig som de skal graveres. Hilsen Smurfa!
meta Skrevet 27. mai 2002 #9 Skrevet 27. mai 2002 Vi skal også bruke de samme ringene. Våre forlovelsesringer kostet ganske mye og i tillegg er vi VELDIG fornøyd med de. Vi brukte enormt med tid på å finne ringer som vi begge likte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå