Dolly-Betty Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Noen som vet hvor de selger slike? Nettbuikker? Litt usikker på å kjøpe fra ebay med tanke på støpsel som kanskje ikke passer her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Har aldri sett akkurat slike med varme her til lands, men de har jo noe lignende som man kan ha i litt vått hår for å få krøller.
Dolly-Betty Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Har aldri sett akkurat slike med varme her til lands, men de har jo noe lignende som man kan ha i litt vått hår for å få krøller. Frisøren brukte slike da hun pyntet håret mitt til bryllupet nettopp. Behagelig å ha på Tenker du på elektriske eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Noen som vet hvor de selger slike? Nettbuikker? Litt usikker på å kjøpe fra ebay med tanke på støpsel som kanskje ikke passer her i Norge. Du får jo kjøpt sånn "transformator-støpsel" på clas ohlson, iallefall fra engelsk til norsk. Vil tro de har andre varianter også.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Frisøren brukte slike da hun pyntet håret mitt til bryllupet nettopp. Behagelig å ha på Tenker du på elektriske eller ikke? De jeg tenker på er ikke elektriske, bare bøyelige som man tvister sammen, ikke særlig dyre heller. Men skal innrømme de du linket til hvirket stilige, de hadde jo i tillegg til varmen også en smart endetupp slik at man lett kunne feste begge endene
Dolly-Betty Skrevet 25. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2012 De jeg tenker på er ikke elektriske, bare bøyelige som man tvister sammen, ikke særlig dyre heller. Men skal innrømme de du linket til hvirket stilige, de hadde jo i tillegg til varmen også en smart endetupp slik at man lett kunne feste begge endene Kanskje de har det på parfymeriet... Skal se etter jobb Men de med varme var geniale! Veldig fine krøller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå