3xguttemamma Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Vi har for en tid tilbake bestemt oss før å prøve å få barn. Hadde nettopp en tidlig spontanabort, som vi har klart oss bra gjennom.. . Akkurat nå er mannen er inne å utfører spermprøve... jeg sitter i bilen... litt såra før at han ikke ville ha meg med inn. Er det lettere for menn å "få gjort det de skal"" der inne uten "innblanding" ?? Hehe.. :-) ikke lyst til å uttrykke at jeg blir såra, for faktum er jo at han er der inne før VÅR skyld :-)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Vi har for en tid tilbake bestemt oss før å prøve å få barn. Hadde nettopp en tidlig spontanabort, som vi har klart oss bra gjennom.. . Akkurat nå er mannen er inne å utfører spermprøve... jeg sitter i bilen... litt såra før at han ikke ville ha meg med inn. Er det lettere for menn å "få gjort det de skal"" der inne uten "innblanding" ?? Hehe.. :-) ikke lyst til å uttrykke at jeg blir såra, for faktum er jo at han er der inne før VÅR skyld :-) Litt tåpelig å bli såret over noe sånt. Han skal avlevere spermprøve, og vil ha det fort unnagjort. Mannen min leverte også en slik prøve for ei tid tilbake-hjemme på badet-og han kom ut derfra etter 4-5 min. Skulle jeg hjulpet han hadde det tatt mye lenger tid. Hele greia er vel en litt flau seanse, og det skjønner jeg godt... 1
3xguttemamma Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Ja, den kan jeg se.. derfor jeg ikke sa no til han men nå var det heller ikke 4-5 min det var snakk om. Vi bor et stykke unna sykehuset. Så prøven ville blitt før gammel om han hadde tatt den hjemme, for så å reise.. jeg satt i bilen i halvannen time, så fort unnagjort ble det dog ikke.. jeg ville isåfall vært med som støtte på en måte, på lik linje som han er med om jeg skal til gynekologen.. men men.. formålet ble da unnagjort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå