Gå til innhold

Ovenfra og ned holdning fra kunderådgiver


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei...

Jeg har blitt "velsignet" med den mest arrogante rådgiveren i historien...dette gjelder altså huslånet mitt...

Hun har den typiske holdningen at dersom du har betalingsproblemer så har du kun deg selv å takke og er lite interessert i å hjelpe.

Jeg var for en tid tilbake i en vanskelig økonomisk situasjon som faktisk var uforskyldt, og ringte for å få hjelp. Service var tydeligvis ikke i hennes vokabular, hennes forslag var at jeg skulle søke hjelp hos min familie!

Ikke nødvendig å si at jeg ble fortvilet...Det ordnet seg for meg den gang...men ikke takket være banken...

Nå er det slik at jeg har desverre kommet opp i en ny vanskelig situasjon pga visse forhold, og må ringe til denne kvinnen for å få hjelp...er det noen her inne som kan råde meg til hvordan jeg kan legge frem dette?

Vil sette stor pris på alle råd..

Tusen takk

Hilsen gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...