Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #1 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei... Jeg har blitt "velsignet" med den mest arrogante rådgiveren i historien...dette gjelder altså huslånet mitt... Hun har den typiske holdningen at dersom du har betalingsproblemer så har du kun deg selv å takke og er lite interessert i å hjelpe. Jeg var for en tid tilbake i en vanskelig økonomisk situasjon som faktisk var uforskyldt, og ringte for å få hjelp. Service var tydeligvis ikke i hennes vokabular, hennes forslag var at jeg skulle søke hjelp hos min familie! Ikke nødvendig å si at jeg ble fortvilet...Det ordnet seg for meg den gang...men ikke takket være banken... Nå er det slik at jeg har desverre kommet opp i en ny vanskelig situasjon pga visse forhold, og må ringe til denne kvinnen for å få hjelp...er det noen her inne som kan råde meg til hvordan jeg kan legge frem dette? Vil sette stor pris på alle råd.. Tusen takk Hilsen gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 24. januar 2004 #2 Del Skrevet 24. januar 2004 Be om en annen rådgiver. Man MÅ faktisk ikke forholde seg til pitbuller når man er kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå