AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Litt vanskelig å forklare i tittelen, men det jeg altså lurer på, er om noen har forslag til hvordan jeg kan gjøre litt mer ut av det å klippe av meg håret. Håret mitt er langt og rett, det går til nedenfor rumpa,og nå skal det altså bort. Noen sier jeg bør donere det bort, andre sier jeg må lage meg en parykk av det, og så er det muligheten for at noen gjerne klipper det gratis for å få 'gleden' av å klippe så langt hår.. Og da tenker jeg så klart at det blir kjedelig å bare gå til en likegyldig frisør, klippe meg, kanskje farge eller stripe o.l. og betale noen tusen for det, hvis jeg i alle fall kan få det gratis, OG det kan være til hjelp for noen? Jeg har jo trossalt levd med og tatt vare på det i 15 år. Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Først og fremst, HVIS du ønsker å donere håret så husk på at det må være flettet hvis det skal doneres. En masse hår som er "løst" er ikke til noen nytte for noen av disse organisasjonene man kan donere hår til. Jeg vet ikke om noen norske organisasjoner man kan donere til, men det er flere Amerikanske.
frisørmester :) Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 muligheten for at noen gjerne klipper det gratis for å få 'gleden' av å klippe så langt hår.. Hvem gjør det? Venninner? Du kan klippe deg hos frisør, og likevel sende det inn til folk som lager parykker og slikt, om du vil hjelpe til i tillegg.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Hvis håret er av strålende kvalitet kan du faktisk selge det til bruk av extensions...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 http://www.dinside.no/793195/tjen-penger-paa-kroppen-din Du kan evt. sende en mail til disse: http://www.parykker.no/Om-oss/om-oss.html
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Takk for svar! Det var jo litt å tenke på og sjekke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå