AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Våknet slik, og har grått litt i tillegg, så er ganske hoven. I går prøvde jeg en ny krem for første gang, så det hadde kanskje noe med det å gjøre. Noen som har forslag??
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Ja, du kan bruke is for å kjøle ned. Men pakk det inn i et håndkle så du ikke forfryser huden, den er veldig sart i ansiktet!
Gjest BabyBlue Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Dehydrering kan faktisk føre til at ansiktet blir hovent. Det er fordi kroppen da kompenserer for det med å lagre vann i kroppen på mindre heldige steder, som f.eks i ansiktet. Også er man puffy i fjeset når man står opp pga. stillingen man ligger i. Kan godt hende det er kremen du reagerer på, men drikk masse vann og gå deg en tur for å få i gang sirkulasjonen, så ser du om det funker =) Og alle blir hovne etter de har grått, jeg blir også helt rød i fjeset og ser ut som om jeg har løpt en mil, så er ikke farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå