Gå til innhold

Liker hunden din å bade/dusje?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hunden min har ikke noe imot det, ikke i sine villeste drømmer. Står jeg og dusjer, går han gjerne bort til dusjen og stirrer på den, og han har sååå lyst til å dusje han også. Da han var mindre var så og si dusjen det beste av alt - så han en dusj, var livet helt flott og herlig. Hoppet og spratt og var helt vill etter dusjen. Fjernet jeg dusjen, bjeffet han.

Og badingen er spesielt morsom. Og spesielt hvis muttersen hans er ute og svømmer. DA skal man uti. Og vil ikke opp igjen.

Morsomme dyr. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden vår elsker å bade og dusje.

Vi kan bare si "Gå i dusjen" og berta blir i fyr og flamme og spurter inn i dusjen. Hun er ikke så veldig tålmodig desverre, så halvveis i shamponeringen blir hun litt opptatt av å komme ut. Ellers er det jo supermorsomt å fange vannstrålene fra dusjen også.

Skrevet

Ulldotten vår hopper selv opp i badekaret når vi ber henne om det... Men hun synes det er veldig deilig når vi er ferdige også da :)

Skrevet

:ler: Morsomme hunder

Min er dessverre ingen "dusjelsker". Må lokkes og bestikkes for i det hele tatt å gå inn på badet. Tror hun misliker hånddusjen e.l. å bade derimot...det elsker hun, spes. å dykke (ser ganske komisk ut) etter pinner o.l.

Gjest Nicoline
Skrevet

Tror ikke hunden min elsker å dusje - men han er rett og slett blitt vant til det. Jeg tar ham i badekaret og dusjer ham hver gang vi har gått tur. Han er lys og all dritten viser veldig godt - heldigvis får jeg vel si - ellers hadde møblene og huset ellers blitt temmelig skittent.

Gjest Dolphina
Skrevet

Han liker å dusje hvertfall!

Har ikke badet før, men liker vann så det blir nok gøy til sommeren!

Skrevet

Elsker å bade, kaste pinne å svømme etter den.

Hater å dusje da :lol:

Skrevet

Min hund liker ikke å dusje, det krever tålmodighet og bestikkelser :D

Det går helt greit, men hun synes ikke det er veeeelig morro.

Å bade ute er gøy, hun legger ikke på svøm uten at jeg svømmer ( må jo redde mamma ) men å vasse / løpe i vannkanten er gøy.

Skrevet

To av mine hunder hopper inn i dusjen så snart baderomsdøra står åpen... :-)

Herlig å dusje ja...

Skrevet

Finner ofte Mossahunden sovende i badekaret!

Hun Eeelsker å bade;dusje,vasse,svømme,hjelpe til å vanne plenen, rulle seg i søle(til vår store glede :-? )

Dersom en av oss sitter i badekaret, går det ikke å åpne badedøren. Hun ligger klar og venter....og når smutthullet byr seg er hun ustoppelig!!

Skrevet

Min elsker å bde, jo skitnere jo bedre. Når vi går på fjellet om vinteren, må eg passe på så ho ikkje går på isen, og kan falle gjennom.

Men dusjen er de verre med....

Lurer på om de kanskje er rasen (golden retriver) som gjer at ho er ei slik badenymfe ;)

Skrevet

Vår hund hater vann - er redd for dusjen, sjøen og mye vann på ett sted. Stakkaren skjelver og piper når vi dusjer ham.

Skrevet

Vår hund er ikke spesielt glad i å dusje, men han følger med oss når vi sier at han skal dusje.

Men, om han får bade i sjøen, da er han virkelig i sitt ess. Han er helt tulling, jeg blir jo nesten druknet hver gang for han må jo bade med mor.

Men, det er utrolig gøy da :D

Skrevet

Min hund kunne ikke fordra vann annet enn som drikke. Dusjen var fæl, svømming kom ikke på tale, sølepytter var til for å gå rundt og regna det mye stakk hun snuta ut av døra og gikk inn igjen. :ler:

Skrevet

Voffsen vår liker og dusje, og elsker å bade (i havet etc ikke i badekar...)

Skrevet

Lilleulv dusjer, men vil gjerne ut igjen straks såpa er i pelsen.

Etterpå får han tulltak, og fyker rundt og kjefter og skal "angripe", løper rattata i huset og spinner opp alle løse filleryer, mens han er forbannet og vil fortelle hvor avsindig det hele er. Og jeg må ikke glemme godbiten, da er helvete løs.

Men det gjør jeg jo ikke. Ikke med den gærningen...

Skrevet

Vår hund elsker alt som har med vann å gjøre... Går vi på fjellet, kan man banne på at han finner hver et eneste lille myrhull hvor det finnes en liten dråpe vann å leke i. Han har også en tendens til å stupe ut i diverse gjørmehull og ser jo aldeles nydelig ut når han har stukket hodet ned i et slikt.

Hvis en av oss sitter i badekaret bruker han den første anledning som byr seg til å komme seg inn på badet. Der kan han sitte ved siden av badekaret og kikke på vannet, og selvsagt jafse i seg så mange skumbiter som mulig umerket...

Han er så glad når han får bade eller dusje i badekaret.. :)

Sambo pleier å fylle litt vann i karet slik at han kan leke litt før han vasker seg... Da gjelder det å holde seg litt på avstand hvis man ikke har fryktelig lyst på en dusj... Hehe.. :)

Kompisen hans hater dusjen derimot... Er han litt slem så er det bare å true litt med dusjen og han er snill som et lam.... Hehe.. Tror han har fått det for seg at han blir til en sjøløve hvis han blir våt... :hoho:

Han har sikkert sett litt for mye på barnetv... :)

• 14 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har to schæfertisper elste elsker å bade så hopper frivillig opp i barekaret å hun smiler når hun blir shamponert inn🤣 den yngste syns bading er helt forferdelig så når jeg dusjer henne så furter hun og ser ganske fornærma ut😆

Anonymkode: 9d001...741

AnonymBruker
Skrevet
På 24.1.2004 den 12.30, Gjest Anonymous skrev:

Hunden min har ikke noe imot det, ikke i sine villeste drømmer. Står jeg og dusjer, går han gjerne bort til dusjen og stirrer på den, og han har sååå lyst til å dusje han også. Da han var mindre var så og si dusjen det beste av alt - så han en dusj, var livet helt flott og herlig. Hoppet og spratt og var helt vill etter dusjen. Fjernet jeg dusjen, bjeffet han.

Og badingen er spesielt morsom. Og spesielt hvis muttersen hans er ute og svømmer. DA skal man uti. Og vil ikke opp igjen.

Morsomme dyr. :lol:

Dusjen altså. Got it.

Anonymkode: 11e4f...23e

• Liker 1
Skrevet

Elsker både dusj og bading :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...